Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 21 februari 2022

Bram en Evie

Vandaag wordt het kleindochtertje - Evie - van mijn jongste broer alweer 1 jaar.... wat gaat het allemaal toch snel. 
Toen het broertje van Evie - Bram - in september 3 werd, heb ik een T-shirt bedrukt met een graafmachine (hij is helemaal gek van graafmachines) en een bijpassend kaartje gemaakt en opgestuurd.
Dus nu zijn zusje 1 jaar werd, kon ik niet achterblijven.
Evie is een heerlijk lachebekkie en dat bracht me op het idee om zo'n vrolijk stempeltje van Eline's Babies te digitaliseren en in de software van de Silhouette om te zetten in een snijbestand. In dezelfde kleuren als het T-shirt met opdruk heb ik een bijpassend kaartje gemaakt.
(De foto is gemaakt bij kunstlicht)
Zowel de peuter als de vlinders zijn stempels van Eline (MD). Ik heb een gebroken wit T-shirtje van de HEMA gebruikt en bedrukt met Siser Flexfolie Cappuccino.
Voor de kaart heb ik Papicolor gebruikt; ook gebroken wit. Met Versamark heb ik de vlinder en de peuter gestempeld en daarna bestrooid met Bizantine Bronze embossingpoeder van Lindy's. Het resultaat vind ik tegenvallen. Er zijn 3 exemplaren de prullenbak ingegaan en uiteindelijk moest ik wel genoegen nemen met dit resultaat, want beter werd het niet. Normaal gesproken ligt de afbeelding door de embossingpoeder ahw op het papier. Bij dit embossingpoeder maar gedeeltelijk; jammer! De afbeelding heb ik uitgestanst en de randen bewerkt met Antique Linen DistressInk. De tekst heb ik met de Cameo gemaakt, uitgeknipt en de randen ook bewerkt met dezelfde DistressInk.

Voor Bram had ik vorig jaar een okergeel T-shirt van H&M bedrukt met een zwarte graafmachine. Ik dacht dat het een digital design van de Silhouette Onlinestore was, maar weet het niet zeker.
De graafmachine is van de firma 'Bram BV' 😉 en het is machine nummer 3 😁.
Jullie zien dat Bram helemaal in zijn nopjes was.
De kaart heb ik met de software van de Cameo ontworpen-geprint-gesneden. De kleuren een beetje laten aansluiten op het T-shirtje.
Beide verjaardagscadeautjes waren een schot in de roos.

Binnenkort komen er nog meer T-shirtjes op het blog 😊.

24 opmerkingen:

  1. Super leuke setjes Angela! Heel origineel en creatief

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Angela....moet je dat snoetje zien....die is wel blij hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig, die t-shirts met bijpassende kaartjes, Angela! Enig! Geweldig originele cadeautjes ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten in hoofdletters deze blogpost! Wat een super persoonlijke en lieve/stoere presentjes komen er zo uit de Cameo en dan de bijpassende enige kaarten... Dáár kan toch niks gekocht tegen op!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er top uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, allebei de t-shirts en allebei de kaarten, superleuk! Het stralende koppie van het knulletje is onbetaalbaar.
    "We want more, we want more!"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, supergaaf! De kaartjes en de t-shirts! En kijk hoe trots Bram naar zijn mooie T-shirt kijkt! Je bent toch een kei met die machine!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super mooi gemaakt. Zo leuk gedaan.
    Toch wel erg leuk die persoonlijke shirts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Angela, wat is dit ontzettend leuk! Het shirtje en de kaart voor Evie zijn zo gaaf en wat je voor Bram hebt gemaakt is geweldig. De Firma Bram BV, hihihi.... Ik ben zo benieuwd naar wat Nelleke al heeft uitgeprobeerd met de Cameo...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt ontzettend gaaf gemaakt Angela, zo heb je toch wel heel bijzondere cadeaus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig en zo mooi ook! Zeker heel speciaal oma gemaakt en nog bijpassend ook, wie heeft dit nu. Super gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee die t-shits bedrukken en dan een bijpassend kaartje...dat valt vast in de smaak bij de jarige!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela
    Wat een leuke dingen maak je toch allemaal. Die t-shirts zijn zo leuk! Geweldig wanneer ze zelf weten wat ze willen des te leuker om zoiets te maken. Jij maakt er dan ook geweldig t-shirt en rompers mee.
    Leuk, je berichtje op mijn blog. Ja....ik gebruik mijn silhouette nog regelmatig maar vooral ook voor school samen met mijn dochter die nu ook leerkracht is. Erg handig om kronen voor de kleuters te maken met de Silhouette. Zelf ontwerpen ben ik nog niet zo handig in dit staat nog op mijn to-do lijstje.
    Lieve groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is leuk Angela!
    Wat grappig firma Bram en het setje voor Evie ook al zo schattig!
    Mijn man heeft ook een Cameo daar maakt hij stickers mee voor op motoren enzo werkt heel goed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat schattig het truitje en kaartje voor Evie, heel mooi. Ook de graafmachine is erg stoer. Zelf ben ik ook nog steeds superblij met mijn Silhouette.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je werkelijk geweldig gedaan voor de kinderen, alle bei de shirtjes zijn super net als de kaartjes! Knap hoor, je kunt toveren op die Cameo!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauwww wat super leuk gemaakt groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Two gorgeous creations Angela, Bram certainly looks pleased with his.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor mij abacadabra silhouet bestand etc. Nog nooit een demo van een cameo gezien! Ik woon in een achtergebleven gebied haha. Maar het is geweldig om te zien deze prachtig bedrukte t- shirts...sjappoo Angela!
    Embossingpoeder en Gerie zijn ook niet echt vrienden, in blogland zijn er dames die het zo mooi kunnen! Ik heb erg zitten genieten hier!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig Angela, wat een leuke t-shirts en kaarten heb je voor Evie en Bram gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooow wat is dit ontzettend gaaf Angela!!
    Kijk Bram toch eens ontzettend glunderen met zijn eigen persoonlijke graafmachine!
    Ik kan me zo voorstelen dat zus Evie ook superhappy is met haar shirt!! Op sommige momenten (zoals nu) wou ik dat ik ook zoiets kon maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat super gemaakt!! En zo persoonlijk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela