Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 10 juli 2020

Knutseldate met GerJanne #2

Trouwe volgers van mijn blog (en dat van GerJanne) weten dat wij bezig zijn met virturele knutseldates.
Helemaal in de sfeer van deze coronatijd. 
Ook al komt Nederland steeds verder uit de lock-down, Martin en ik blijven terughoudend in onze contacten.
Inmiddels zien we de kinderen (op gepaste afstand) en kleinkinderen wel weer. Michelle komt (gelukkig) elke 4 a 6 weken een paar dagen. Voordat ze bij ons komt gaat ze aan dikke week in quarantaine.
 Verder dan de tuin en de hond uitlaten kom ik niet. Alle boodschappen worden bezorgd door de plaatselijke kruidenier, slager en bakker.... lang leve internet 😃. 
Tot op heden is Markelo gelukkig behoorlijk verschoond gebleven van besmettingen en hopelijk blijft dat zo....

Maar goed...... de virtuele knutseldates.
Vandaag laten GerJanne en ik onze 2e kaart zien.
GerJanne had een sketch meegestuurd en aan de hand van deze sketch heb ik onderstaande kaart gemaakt; uiteraard met de materialen die GerJanne opgestuurd had.


De digi is van TemplatesByMonica en heb ik ingekleurd met Promarkers.
Voor het eerst in tijden ben ik tevreden met het resultaat..... én had ik plezier in het fröbelen. Het heeft wel dik 14 dagen geduurd voordat ik de kaart af had.... maar toch 😉. 
Nu maar hopen dat mijn mojo er niet wéér vandoor gaat 😂...

Challenges:

Allemaal een heel fijne dag gewenst.

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Angela!! Vind het zo'n mooie aparte flamingo en je hebt er perfect bijpassend DP bij gezocht.
    Zoals je wel weet zijn mijn kaarten meestal CAS maar zelfs dan ben ik niet zo'n snelle kaarten maakster.
    Blijf gezond en tot blogs maar weer,
    Colinda


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik kom net bij GerJanne vandaan daar werd ik doorgelinkt naar jou en de challenge, wat heb je een leuke vrolijke kaart gemaakt met die flamingo!
    Kan me jullie voorzichtigheid goed voorstellen, het is niet niks als je dat virus krijgt....
    Veeel sterkte verder,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met de materialen, Angela. En ik begrijp jullie terughoudendheid heel goed. Ik ben zelf ook voorzichtig, maar kom langzaam iets losser. Mijn kletselvriendin is ook een collega en toen ik op het werk een paar keer overleg met haar had gehad hebben we ook maar weer een keer live gekletseld, wel op afstand uiteraard, maar in dezelfde ruimte en niet via whatsapp zoals tot nu toe.
    Fijn dat de kinderen en kleinkinderen weer komen. En dat er tegenwoordig digitaal zo veel mogelijk is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is echt heel mooi!! En geeft niet hoe lang je erover doet...iedereen iets erbij en je kaartje groeit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi sierlijk kaartje met die prachtige flamingo...met een leuke sketch van GerJanne. Ook je papiercombi doet het erg goed, prachtig!
    Wij zijn ook nog super voorzichtig hoor en komen nog nergens als alleen dokters en ziekenhuizen...vind ik nog best heftig maar met een mondkapje is het “iets” beter te doen.
    Boodschappen worden ook thuisbezorgd. We hebben dit vanaf 1
    maart al laten doen.
    Succes met jullie knutseldates, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Angela.
    Nou dat steeds verder uit de lockdown is niet zo hoor. Hier in de grensstreek met België al helemaal niet, het is daar nu verplicht om een mondkapje te dragen in alle winkels. Je kan gewoon niets meer spontaan doen voor het moment.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh vergeten: nog bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
      Groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van GerJanne. Ik had net haar kaart op het blog gezien. Alle 2 heel verschillend. Erg mooi papier ook.
    Ik snap het dat je heel voorzichtig bent, maar wel fijn dat je je kinderen en kleinkinderen weer ziet. Die mis je toch na zo'n lange tijd niet te zien.
    Wij hebben onze kleindochter die 19 Mei geboren is, ook nog niet vast gehad. Het is even niet anders. Het belangrijkste is dat je gezond blijft.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart heb je gemaakt!
    Fijn dat de kinderen en kleinkinderen weer komen ...die mis je toch wel als je ze lang niet ziet.
    Blijf hier ook voorzichtig blijf ook thuis en alleen bezoek van de kinderen...gelukkig verveel ik me nooit heb altijd wel wat te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is superleuk geworden Angela! Fijn dat alles nog goed gaat bij jullie, en heel voorzichtig de kinderen en kleinkinderen weer kunnen zien. Dat vond ik nog het lastigste om de kleinkinderen 2 maanden niet "life" te zien. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful Angela. I am so pleased you are all ok & pray to the Lord that it stays that way.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb net de post van Gerjanne gelezen en die had een hele mooie kaart gemaakt maar deze van jou mag er ook zeker wezen, supermooi angela.
    Fijn dat het bij jullie nog allemaal goed gaat en zeker goed om voorzichtig te zijn. Wel fijn dat jullie de kids en kleinkinderen weer zien, het blijft een nare tijd zo. Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook jouw kaartje is heel erg leuk Angela....ik kom net bij GerJanne vandaan.
    Mooi hoe je toch twee verschillende kaartjes ziet met dezelfde opdracht.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje Angela, een hele mooie kaart heb je met die lieve digi en de sketch gemaakt. Stevig vasthouden dan die mojo hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag hem vanmorgen al, maar door de drukte nog geen tijd gehad om te reageren en daar wilde ik even tijd voor nemen.
    Je kaart is heel mooi. Prachtig met die flamingo. Past ook goed bij het papier! Mooi is het he? Van SU! Met bijpassend cardstock. EN ja voorzichtigheid is heel belangrijk dus we zien wel wanneer we weer fysiek bij elkaar komen en anders doen we het toch nog een keer op deze manier? Ik heb de laatste kaart op de foto gezet...eindelijk inspiratie voor de stempelset! Was hangen en wurgen, gek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Angela, met het papier en de flamingo oogt het een beetje tropisch vind ik. Gezellig om op deze manier toch samen te knutselen. Ik spreek ook nog niet af met hobbyvriendinnen en ben ook nog erg voorzichtig. Groot gelijk dat jullie ook goed op jezelf passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart in mooie kleuren en met een fijne afwerking.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for joining our Circles challenge theme - your flamingo card is so pretty. Good Luck and hope to see you again soon.
    Diane Louise (Team Leader, Crafty Friends Challenge Blog) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is so pretty, thank you for joining us at Crafty Friends, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief en mooi kaartje, Angela! de flamingo is een echte eyecatcher en de papiertjes passen daar heel mooi bij.
    Ja, voorzichtig blijven wij ook. Mijn man heeft heel vaak longproblemen gehad en dus nemen we geen risico. Al ben ik wel blij dat er iets meer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So lovely card! Love your coloring and the papers!

    /Eivor
    DT member at Stampers Delights
    (Blog: Crafts by Ejja)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, what a summer creation, so great! This is such a wonderful layout in a great colour combination! Superb!

    Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT bastel-traum challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a lovely card !!Thanks for joining us at Bastel Traum Summer challenge.

    DT Anushree
    http://anushreevaish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Met zulke leuke spulletjes komt je zijn in knutselen vanzelf terug.
    Ik vind dit een echte zomerse kaart, héél erg leuk!!
    Blijf bij jezelf in het doen en laten.
    Jij bepaalt en jij doet wat goed is voor jullie.
    Ik vind dat niemand aan andere hoeft uit te leggen waarom hij of zij iets wel of niet doet.
    Zeker niet in deze tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige zomerse kaart Angela, fijn dat je, helemaal terecht, zelf weer eens tevreden was met een kaart. Dat geeft ook weer zin om aan iets nieuws te beginnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela