Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 22 juli 2020

Knutseldate met GerJanne #3

Vandaag laten GerJanne en ik onze 3e kaart zien.
Voor degene die het niet gevolgd hebben....Onze 1e kaarten vinden jullie HIER en HIER. Onze 2e kaarten vinden jullie HIER en HIER

De 3e kaart in de serie van 4 is een 10x10 kaartje. 
In het pakketje van GerJanne zat een roze 10x10 basiskaart en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat geworden:


Het designpapier (wat van Stampin' Up is begreep ik van GerJanne), de rietjes en de tekst zaten in het pakketje van GerJanne. 
Uit het laatste velletje DP heb ik stukken van cirkels gestanst (hele cirkels lukte niet meer) en daarna met een vierkante stans van Crealies er rechte hoeken/lijnen ingemaakt, zodat ik ze in de hoeken en aan de randen kon gebruiken. De witte cirkel had ik nog van een vorige kaart liggen en vond ik best goed bij deze kaart passen. Ook het DP met blad had ik al eerder gestanst maar niet gebruikt.... dus netjes bewaard voor één van de andere opdrachten van GerJanne.... deze dus 😊.
Nieuwsgierig wat GerJanne gemaakt heeft, klik dan HIER.

Ga vandaag de laatste hand leggen aan het gereedmaken van het kamertje voor Casper.
Hij zou in eerste instantie vandaag komen logeren. Ik zou hem ophalen; vinden de mannekes zo gaaf.... voorin zitten naast oma Bus (wel in een kinderstoeltje hoor!). Maar toen de boeren vorige week aankondigden om de 22e weer actie te voeren, hebben we de logeerpartij een dagje opgeschoven...... door schade en schande wijs geworden.
Toen de boeren begin juli de A1 bij Deventer blokkeerden (en alle afslagen) en ik Floris net opgehaald had uit Apeldoorn voor een logeerpartijtje bij opa en oma Bus, heb ik over het stukje Apeldoorn-Markelo 3 en een half uur gedaan; wat je normaal in 3 kwartier rijdt. En dat met een kind van 2 dat honger heeft..... verschrikkelijk! 
Ik vind demonstreren prima, maar niet op deze manier.
Michelle heeft al voorgesteld om een noodrantsoen in de auto te leggen.... het klinkt misschien overdreven, maar zo'n gek idee vind ik het nu niet meer. Inmiddels ligt er een tas met flesjes water, crackers en een deken in de bus.

De komende dagen ben ik dus niet in blogland 😁.
Een heel fijne week gewenst.

15 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig fleurig kaartje maakte je met je knutseldate Angela. Zal zo die van Gerjanne wel tegenkomen. Ooooo 3,5 uur,wat een nachtmerrie.
    Onze kleindochter is ook 2 jaar (komt donderdag ook weer een paar dagen logeren) en als die eten wil dan wil ze eten hoor....geniet van de komende dagen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig kaartje. Veel plezier met je kleinzoon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtkaart gemaakt met dit fleurige papier én de leuke rietjes! Óók je nieuwe challenge is super leuk Angela, wens je véél deelnemers maar uit mijn handen komt al weken hélemaal niets...jou niét onbekend hè?
    Veel plezier met het manneke en goede reis...snack is goed idee, sanitaire stop voor mij veul groter probleem whaha!
    Liefs xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Angela,
    Mooi dp en mooie kleuren!
    Op zich nooit onverstandig om goed voorbereid met de auto op pad te gaan, Richard mijn man is wegenwacht en zegt tegen mij altijd, neem extra water mee in de zomer en in de winter altijd extra jas, en deken dit uit ervaring,je khnt ook pech krijgen immers...
    Veel plezier met Casper!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie zomerse kaart, heel tof met de rietjes! Veel plezier met de logeerpartij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi, wat leuk te zien dat jij ook de rietjes hebt gebruikt en wat slim om het do zo te knippen. Het lijkt nu net of er gewoon dp onder de cirkel zit. Heel mooi gedaan.
    En ja, dat demonstreren van de boeren... Ik snap het, maar ze kiezen niet de juiste manier. Zo krijgen mensen die ze zouden willen steunen verkeerde signalen. Die vrijdag was het helemaal erg. Ik hoor het op de radio, had er zelf geen last van. Maar dan denk ik inderdaad aan al de mensen met kinderen in de auto, op weg voor een weekend weg of vakantie...
    Goed idee om wat in de bus te leggen voor het geval dat. Heb je ook kinder cd's?
    Geeft ook afleiding..
    Getypt op mijn telefoon, zonder leesbril. Hopelijk valt het mee met de foutjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw kaart is ook erg mooi!
    Oei wat een drama..idd die jonge kinderen begrijpen dat ook niet..komt geen einde aan.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zomerse kaart Angela, leuk met de rietjes zo verwerkt. Gezellig dat Casper komt logeren, slim dat je het een dag opgeschoven hebt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi kaartje, Angela! Ja, jee ... dat moet echt naar geweest zijn met zo'n kleintje en dan honger hebben.
    Slim om voor de zekerheid wat mee te nemen! Heel erg veel plezier met jullie kleinzoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Angela, leuk met die rietjes. En gezellig dat Casper komt logeren. Nee zo'n oponthoud met een hongerig kind daar zit je niet op te wachten. Wel een goed idee om sowieso wat mee te nemen aan eten en drinken voor onderweg.
    Een gezellige logeerpartij toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier met de logeerpartij!
    En gave tropische kaart heb je gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb jij van het pakket gemaakt...leuk om te zien hoor jullie creaties met hetzelfde materiaal!
    Gezellige logeerpartij gewenst hoor...heerlijk toch zo’n kleintje over de vloer!
    Slim idd om met eten en drinken op pad te gaan...misschien viel het mee inmiddels!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe kaart van jullie knutseldate!
    Hopelijk is de rit met je kleinzoon goed verlopen deze keer!
    Nancy
    PS Dankjewel voor je prachtige groovi-verjaardagskaart! Nu komt die aan de 'verjaardagsdraad' tot oktober (dan is mijn zoon jarig), jouw kaartje gaat dan in mijn groovidoos, ter inspiratie, hopend dat ik ooit zoiets moois kan maken... ;-)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Angela,

    Ik weet nooit zo goed hoe de rietjes te gebruiken en dus blijven ze liggen hihi

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb dit leuke kaartje helemaal gemist! Lekker zomers!
    Je zult het vast gezellig hebben gehad met jullie logeetje, heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela