Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 19 juni 2011

O Denneboom...

Het is wel wat aan de vroege kant (alhoewel als je naar het weer kijkt van vandaag, lijkt het er meer op dat morgen de herfst begint i.p.v. de zomer), maar zie hier mijn eerste kerst(boom)kaart.


Op onderstaande foto is de kaart open geklapt.


De digi is weer van Karen's Doodles en ingekleurd met Derwent Coloursoft. Daarna heb ik ze uitgestanst met een Nestability. De randen heb ik bewerkt met DistressInkt. Vervolgens heb ik de MFD van Nellie Snellen 3x op rode cardstock uitgestanst en deze achter de digi's geplakt.
De kerstboom is met de Silhouette uitgesneden. Daarna heb ik 'm op lichtgroene cardstock geplakt en met de hand uitgeknipt. Normaal gesproken zou je de kerstboom 2x op verschillende formaten uitsnijden met de Silhouette, maar ik had de donkergroene kerstboom al op de maximumafmetingen uitgesneden... dus moest ik handmatig verder... De beide tekstframes zijn (échte) stempels van CC-Design en ook weer bewerkt met DistressInkt.
Verder heb ik de kerstboom versierd met slingers (lijm bestrooid met glitterzand) en sterretjes.
Deze kerst(boom)kaart laat ik meedoen met de challenge van deze week bij Karen's Doodles; Frame It. 

Dat was het weer voor vandaag...
Allemaal bedankt voor jullie bezoekjes en leuke reacties op mijn vorige kaart(en).
Een hele fijne avond gewenst en tot een volgende keer.
xxAngela

9 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    Wat een ontzettend leuke kerstkaart!!!! Ik vind hem helemaal geweldig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela
    Ik vind je kerstboom kaart geweldig!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een super leuke kaart en ook zo origineel gedaan. Heel mooi en succes bij de challenge
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Angela, zo zullen er niet veel op de mat vallen in December!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart heb je er van gemaakt. En inderdaad als je naar buiten kijk naar het weer, ga je haast je kerst boom weer tevoorschijn halen i.p.v. de B.B.Q haha.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela
    Wat een prachtige kerstboom
    Je bent er al vroeg bij. #lol#
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,
    Ik lig een beetje achter met de reacties haha...maar ik vind deze ook top! De stempels vind ik erg leuk en zo mooi ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute as a button. I love how you did this.
    A fabulous card
    Thanks for playing along with Karen's Doodles
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela