Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 27 juni 2011

Celebrate...

Normaal gesproken zijn de ingekleurde stempelafdrukjes vaak de blikvangers; bij deze kaart is het de pakkende tekst (vind ik) van Create with TLC.


Het designpapier is van K&Company - Classic. De tekst heb ik uitgestanst met een Nestability. Voor de achtergrond heb ik een MFD van Nellie Snellen gebruikt.
Ook de bloemen en de takjes zijn van Nellie Snellen (floralpunches). De vlinders heb ik uitgesneden met de Silhouette en beplakt met wat plakpareltjes.

Bedankt voor jullie bezoekje en leuke reacties op mijn vorige kaarten.
Tot een volgende keer.
xxAngela

2 opmerkingen:

  1. Hallo Angela,

    De tekst springt er bij deze kaart inderdaad uit. Ik vind het een mooi geheel. Rustige kleuren, een beetje vintagestijl.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...en ook deze is prachtig!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela