Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 18 juni 2011

Hoera... Geslaagd

Gisteren nog snel een kaart gemaakt voor één van de vele geslaagden deze week.... de voorraad ging zo hard; kwam er net 1 te kort.


De digi is van Mo Manning en het designpapier is van Basic Grey - Lime Rickey.
Zoals jullie zien is het voor een jongen.... dus heb ik de kaart 'rustig' gehouden.
De digi is weer ingekleurd met Derwent en daarna uitgestanst met een Nestability. De tekst heb ik op de pc uitgewerkt in OpenOffice. Een paar knoopjes en wat lint erbij en klaar is de kaart...

Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst... al wil het weer niet echt meewerken (hier waait het alsof het herfst is...)
Bedankt voor jullie bezoekje en leuke reacties en tot een volgende keer.
xxAngela

8 opmerkingen:

  1. Haha, wat je rustig noemt Angela, het kaartje springt me tegemoet in die lekkere kleuren! Het is inderdaad wel een hele feestelijke week met al die vlaggen en schooltassen en het meest opgelucht lijken de moeders die ik ontmoet LOL!!!
    Lekker knutselen dit weekend want het IS herfst!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkhei spat ervan af, precies zoals iemand die net gelsaagd is zich zal voelen! Erg leuke kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super leuk en vrolijk kaartje. Groetjes uit een al net zo stormachtig en nat Alkmaar
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een supervrolijke kaart met die kleurtjes zo.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,

    wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt! De afbeelding is erg leuk!

    Bedankt voor de lieve woorden op mijn blog en dat je volger bent geworden!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just FANTASTIC!!!

    Hugs
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf geslaagd kaartje
    Eén en al vrolijkheid.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hoi
    Wat een vrolijke ......kleurige.....kaart
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela