Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 15 augustus 2023

Zomer

Ik ben helemaal fan van de schattige digi's van Amanda Jayne Designs en heb mezelf een tijdje geleden getrakteerd op Hello Bear. Toen ik de kaart aan het maken was, wilde het maar geen zomer worden. 
Dan maar zomer op een kaart 😎.
Ik heb dit schattige beertje ingekleurd met Derwent Lightfast kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de gebruikte kleurnamen:
Beer: Brown Ochre-Van Dyke Brown-Chocolate
Vlinders: Sun Yellow-Dark Honey (door de glitterglue zie je daar niet veel van 😏).

Ik ben weer eens gaan rommelen tussen mijn spulletjes en kwam passend designpapier (Action - Geel) en stansen van Marianne Design (bloemen) en Joy (vlinders en strik) tegen! Hiervoor heb ik geel cardstock gebruikt en bewerkt met gele glitterglue.

Gelukkig hebben we inmiddels zomer. 
Ik ben veel buiten te vinden. De regen was goed voor de planten en bloemen, maar ook voor het onkruid. Ik ben stukje bij beetje de tuin weer onkruidvrij aan het maken..... voor zover dat lukt, want als ik de tuin aan de voorkant klaar heb, kan ik aan de achterkant weer beginnen 😂. Houd me bezig zullen we maar zeggen....

Geniet van het mooie weer!

16 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie, warme kaart. De digi is zeker een schatje, je hebt het zo mooi gekleurd.
    Succes in de tuin, ga ik nu ook maar eens doen. Hup Angélique, naar de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig beertje heb je gekocht Angela!
    Je hebt er al meteen een mooi zomers kaartje mee gemaakt!
    Ja onkruid doet het goed met dit weer....succes met wieden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie zomerse kaart met een lief beertje en dat leuke papier herken ik!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zonnige kaart straalt van mijn scherm Angela. Heel mooi gemaakt. Ja het onkruid schiet omhoog maar hier gaat de achtertuin toch op het schop, de vijver gaat weg en de bestrating moet opnieuw gelegd. Ik hoef dus alleen de voortuin maar bij te houden op het moment , jippie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zomers kaartje met deze leuke digi erop. Prachtig gemaakt.
    Tja onkruid in de tuin dat stopt nooit. De groene container zit zo vol ermee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hele mooie en lieve kaart Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super vrolijk kaartje laat je zien, echt schattig het beertje, goeie koop haha!
    Suc6 met je onkruid, tis hier niet anders hoor. Ik ben begonnen om mn tegels schoon te spuiten met de hogedruk spuit, in geen jaren gedaan door alle operaties. Ze waren dan ook zwart ipv zandkleur! 🙈 Ik deed het altijd in één dag maar nu in drie keer…super opgeknapt! 🥳
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig zomers kaartje met het TE schattige beertje….je kleurwerk is geweldig Angela!
    Succes met de tuin…freubelen is leuker 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nou, dit is echt héél erg zomers.
    Wat een leuke digi, dit beertje.
    Jij hebt echt super talent voor inkleuren, ik vind het zo mooi altijd.
    Die tuin....pff..... wij zijn nu bijna 3 weken op vakantie, toen we weg gingen was er steeds regen, dus het onkruid niet weg kunnen halen. Ik vrees dat het nu bijna 1 meter hoog staat..... ik blijf nog even lekker hier, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt met dit schattige beertje. Prachtig ingekleurd.
    Ja, balen is dat hé, dat het zo geregend heeft de laatste tijd. Wel fijn voor de plantjes, maar niet voor ons om het onkruid weg te halen. Had dat vandaag toevallig ook achter het huis gedaan. Ik hoop dat je al weer een stukje verder bent gekomen met het onkruid.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig zomerse kaart laat je zien! Heerlijk hoor.
    En werken in de tuin geeft voldoening als het klaar is maar ja met dit weer groeit het onkruid ook wel snel haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie zomerse kaart gemaakt. Erg leuk samengesteld. Succes in de tuin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de vrolijke zomerse kleurtjes en het schattige beertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele fleurige kaart. Gelukkig is de zomer weer gekeerd. Hoe gaat het verder met je?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela,
    Wat een mooie en vrolijke kaart. Heel leuk ook hoe je alles hebt gecombineerd.
    Het schijnt weer warm te zijn in Nederland. Mooi hier ook, alleen de lucht vochtigheid is hier en stuk lager en dat merk je echt.
    We leven gewoon buiten. Alleen slapen doen we in de tent....precies zoals ik gehoopt had!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh, wat een heerlijk zonnig kaartje!! Amanda heeft inderdaad errug schattige digi's, heb er ook een aantal van maar nog niet gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela