Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 17 juli 2023

Kleuren met Potloden challenge Juli - reminder

Vandaag een kaart met een digi van AmandaJayne Designs. Dit jaar sponsort Amanda (helaas) alleen de challenge van juli, maar volgend jaar is AmandaJayne Designs maar liefst 3x sponsor. Ik vind haar digi's echt gewéldig.  
Op het Kleuren met Potloden blog is al een kaart te zien met een digi van Amanda. Petra heeft donderdag jl. een kaart geplaatst met Bear with Poinsettia. Ik ben aan de slag gegaan met de andere digi die wij als DT van haar ontvingen (waarvoor dank 😊):


Ik heb de digi ingekleurd met FaberCastell Polychromos.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Bloempot: 172-163-267-278-157
Lelies: 163-132-189-217-157
Quokka: 132-189-280-177

Ik heb weer de sketch van CSG gebruikt..... gewoon omdat ik het een heerlijke sketch vind om mee te werken.
Het designpapier komt een oude paperpad van BasicGrey - Two Scoops. De bloemen komen uit mijn (gigantische 😬) voorraad en de swirls zijn gemaakt met een oude stans van Marianne Design. De tekst is gemaakt met een oude lettertang en de knoopjes zijn haast antiek.
Jullie zien.... alles is oud op deze kaart, behalve de digi van AmandaJayne Designs 😄.

Challenges:

Een fijne maandag gewenst.

27 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met al die oude spulletjes. Het lijkt wel of we er nooit doorheen komen. Ik heb ook 2 dozen vol met bloemetjes en heb er vandaag eindelijk weer eens 3 gebruikt. Wat heb je de mooie digi prachtig ingekleurd. Wat lief is dat varkenssnoetje ertussendoor.
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooie en lieve kaart heb je gemaakt Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met deze leuke digi. Je hebt heel mooi papier en een leuke afwerking. De swirls zijn nog altijd leuk.we hebben een echte verzamel hobby. Herkenbaar heb ook nog veel… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Angela....en kijk het beertje er mooi uit piepen....schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer mooi gekleurd!!
    Het loopt zo mooi over in elkaar.
    Lieve digi is dit.
    Soms heb je dat met een sketch, dan zie je er zoveel leuke mogelijkheden mee, dan blijf je het gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met deze schattige digi Angela. Ook prachtig ingekleurd. Mooie kleurencombinatie ook. Ik vind het ook altijd fijn om met een sketch te werken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie nieuwe kaart gemaakt met je oude spulletjes Angela. Die digi heb je heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die is ook prachtig hoor, je kleurwerk is zo perfect love it. Heel mooi van kleur ook. Ja hoor ik begin ook regelmatig weer wat oudere spullen te gebruiken, dit papier heb ik ook nog en nog zoveel ander en …. ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en vrolijke kaart. Zo mooi gekleurd. Een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Angela.
    Zo mooi ingekleurd.
    Mooi met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldige kaart Angela! Je hebt de digi heel mooi ingekleurd, mooie kleuren heb je gekozen, de bloemen maken de kaart extra speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart,ik vind het papier ook erg mooi en waar ik normaal van lelies geen fan ben vind ik deze erg mooi op je kaartje staan Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautifully designed floral card, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, en zo prachtig gekleurd!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat eens schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig ingekleurd die bloemen, mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, mooi kleurwerk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card, the lovely image is beautifully coloured. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So pleased you have used the mood board at Allsorts this week to inspire your beautiful card. Thank you. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je de grappige digi mooi ingekleurd, leuke sketch en hele mooi papiertjes. Hier is het momenteel hectisch, maar alles komt goed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful colours on this delightful card. Thanks for joining us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart Angela.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So cute Angela, your colour palette is gorgeous, love the layout too.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een schatje!! Ik snap wel dat je de digi's te gek vindt! Je kaart is ook mooi met die sketch. Sommige sketches zijn inderdaad heel fijn om mee te werken. En met andere is het een crime!
    Tot gauw! Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a great card! I love all the flowers and the patterned paper you used! Thanks for playing along with challenge up your life!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Angela ik wil je bedanken voor de prachtige verjaardagskaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt de digi heel MOOI gekleurd met jouw kleurpotloden Angela.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela