Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 28 maart 2023

Annemarie en Margreet

 Er zijn in maart écht veel jarigen. Gisteren was Annemarie jarig en vandaag is het de beurt aan Margreet. Allebei nogmaals gefeliciteerd!
Uiteraard is naar beiden een kaart gegaan. Omdat de kaarten min of meer hetzelfde zijn, plaats ik Annemarie's kaart samen met die van Margreet, want 2 dagen achtereen nagenoeg dezelfde kaarten is niet zo geslaagd denk ik.

Ik had nog wat restanten van de 'Sugar Rush' paperpad van Basic Grey en daar heb ik de kaarten voor Annemarie en Margreet mee gemaakt.

Deze kaart is naar Annemarie gegaan:

En deze kaart heb ik naar Margreet gestuurd:

Ik heb uit de restanten allemaal taps-toelopende stroken geknipt en deze met een tussenruimte van ongeveer 3 mm op wit cardstock geplakt; de 1e strook met de brede kant onder en de 2e strook met de brede kant boven; dit heb ik 3 a 4 keer  herhaald (naar gelang de breedte van je stroken). Dit laten drogen en daarna heb ik de kaart een kwart slag gedraaid en weer taps-toelopende stroken geknipt. Deze heb ik ook weer op wit cardstock geplakt op dezelfde manier als de 1e keer.
Daarna bloemen voor Annemarie en een kop koffie/thee voor Margreet gestanst en later op de kaarten geplakt. De tekst van de banners heb ik in OpenOffice gemaakt en uitgestanst met een bannerstans van MFT.

Morgen ben ik er al weer. Dan met een DT-kaart die vandaag al op het Kleuren met Potlodenblog staat.

Een fijne dag allemaal en tot morgen!

22 opmerkingen:

  1. Je hebt 2 hele vrolijke kaarten voor de jarigen gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit apart en gaaf met die tapse stroken, hoe kom je er op Angela!! Je zou denken *rommelig en druk* maar dat is het absoluut niét en de witte stansen en tekst banners steken leuk af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaarten met deze stroken en die verdeeld in vakjes. Dit papier is er ook erg mooi voor.. Deze blokken passen mooi bij elkaar. Ik heb er ook nog wat van.. Beide hele mooie kaarten. Het kopje is erg schattig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee schitterende kaarten Angela...wat ontzettend creatief gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ze zijn allebei geweldig leuk Angela!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geduld heb jij! Al die kleine papiertjes zo perfect opgeplakt: complimenten!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lay-out! Mooi bij elkaar passende stukjes dp heb je gebruikt. Mooie kaartjes zijn het.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartjes!! Zo’n leuk idee om zo restjes op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja deze beauty staat hier hoor, prachtig gedaan heel erg bedankt.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb met veel bewondering naar de prachtig gemaakte kaart gekeken, Angela. Nogmaals hartelijk dank!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee.
    Ik heb ik vaak strookjes papier over een bedenk wel eens "wat kan ik daar toch mee doen"?
    Dit is een heel leuk idee.
    Hetzelfde, maar toch verschillend.
    Ik vind ze beide erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig gemaakte kaartjes.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave achtergronden heb je met die restjes gemaakt Angela. Ik vind ze superleuk deze vrolijke felicitatie-kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie vrolijke kaarten heb je gemaakt Angela

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wauw! Dit is tof. Zoiets zie je wel in quilts en dan denk ik, dat is een leuke manier om restjes stof op te gebruiken. Maar met papierrestjes is het ook super leuk. De eerste vind ik heel mooi! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, je vertelde al over deze techniek! Dat ga ik ook eens proberen, zulk leuk effect heeft het! Ik heb het weer gered met al de jarigen in maart! Dat was even aanpoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf Angela, ik heb even goed gekeken hoe je dat gedaan hebt. Wat geeft dat een leuk effect zeg!
    Nou je hebt echt wel eer van je werk.
    groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit mooi gemaakt en leuk bedacht!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vol bewondering!!! Wat een gave kaarten, Angela, zo knap en netjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige vrolijke verjaardagskaarten maakte je Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Two really lovely cards Angela, I love your backgrounds with the left over paper bits.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super leuk gedaan!! En die kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela