Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 22 november 2021

Kletseldate met Irene en GerJanne

Het is alweer een tijdje geleden dat er iets te lezen viel op mijn blog.
Dus vandaag maar weer eens een blogbericht.... en niet zo maar één 😁.
Vandaag laten GerJanne, Irene en ik de resultaten zien van onze kletseldate van begin deze maand. 
We werden verwelkomd door Irene met een heerlijke kop koffie met een al net zo heerlijk stuk gebak. We hebben tijdens de koffie, het freubelen en de lunch (een zalig broodje brie met honing en walnoot; puur genieten) lekker veel gekletseld 😆. 
Maar er moest ook 'gewerkt' worden. Irene had voorgesteld om aan de hand van een YouTube filmpje van Jennifer McGuire een kerst-shadowboxcard te maken. Ik had de basis voor een aantal kaarten al met mijn Silhouette Cameo gemaakt, zodat we de kaart 'alleen' nog maar hoefden aan te kleden en in elkaar te zetten. 
We konden de stempels van Irene gebruiken en ook de ProMarkers stonden tot onze beschikking. Het was heel lang geleden dat ik gekleurd had met alcoholmarkers, dus het werd weer eens tijd. Wat is kleuren toch een heerlijk ontspannende bezigheid 😍. 
Na het kleuren kon het knippen en plakken beginnen.
Aan de afwerking van de kaart kwam ik niet meer toe en heb dat thuis gedaan. De sneeuwklokjes zijn gemaakt met een pons van Tonic en de tekst is van Crealies.
Uiteindelijk is dit mijn kerst-shadowboxcard geworden:
Ik vind het een ontzettend leuk model om te maken en niet te ingewikkeld.... dus ik denk dat er nog wel meer op mijn blog zullen verschijnen.

Het was een zeer geslaagde kletseldate. 
Irene nogmaals heel erg bedankt voor je gastvrijheid en al het lekkers waar je ons mee verwend hebt!

Een heel fijne week allemaal en hopelijk tot snel

28 opmerkingen:

  1. Wat heb je er iets leuks van gemaakt Angela, zie hem toch gaan tussen al die bomen..slalom diploma hoop ik 😉!
    Nogmaals dank voor al het belangrijke voorwerk..ik heb er inmiddels al 3 creaties mee gemaakt, zó leuk om te doen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vruchtbare knutseldate is dat geweest, Angela. Ook jij laat ons een gave kaart zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze met de pinguïn is ook zo schattig! Door die slinger aan je cameo heb je iedereen toch aan het werk gekregen na het kletsen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker leuk zeg. Prachtig met de gekleurde boompjes en pinguïn. Is die verdwaald in het bos? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via GerJanneke kom ik hier,... hier ook al zo'n mooie kaart.


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je op de kletseldate gemakt Angela....mooi model en zo leuk gedaan met de pinguin tussen de bomen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een heerlijke dag Angela en ik vind het model kaart heer erg leuk geworden. Schattig die pinguïn tussen de dennenbomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom net bij GerJanne vandaan, jouw kaart is ook al zo gaaf geworden! Superleuk dit model en erg mooi geworden! Gezellig hoor, zo'n kletseldate!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was zeker een heel geslaagde dag! En jouw kaart is zo leuk met de schaatsende pinguin. Zo leuk ze alle drie te zien vandaag.
    De rest van de uitdraaien komen ook bij mij nog aan bod. Superleuk model is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat gezellig klinkt dat, drie gezellige én creatieve dames bij elkaar. Je hebt een ontzettend leuke kaart gemaakt, heel winters.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou kaart is ook prachtige net als van Irene en GerJanne. Gezellig dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad. Handig dat je met je Machine dit basismodel kon maken ziet er erg leuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart lieve pinguin en door de bomen ook mooie 3d effect. GR Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij maakte ook al zo'n mooie kaart in dit leuke model,schattige stempel van de pinguin..
    Wij eten ook géén kruidnoten, maar op de school van Ed, zijn er vaak acties voor een project in Gambia en dan koop je ze toch. Heel erg lekker de bodem voor de cheese cake, ik kook ook wel eens pudding en dan gebruik ik i.p.v. bitterkoekjes, kruidnoten echt heel lekker,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan zo, en die pinguïn is zo schattig. Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk is dit geworden. Zo’n leuk model. Bijzonder dat het nog gelukt is om wat in elkaar te zetten met al dat lekkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf model kaart, Angela! En klinkt erg gezellig en geslaagd, jullie kletseldate!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig hoor, zo'n knutsel date! Jou kaartje is zo leuk geworden, lief pinguïnetje en je hebt hem en bomen mooi gekleurd!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje had je ontworpen met de Cameo, Angela
    gezellig die knutseldate met elkaar
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk kaartje!!
    wat zullen jullie het gezellig hebben gehad.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ben ik bij alledrie geweest ;-)
    Ook jou box is prachtig! Een heel leuk model en een superleuke dag. Kletselen is altijd fijn.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gezellig, zulke dates.
    Goed idee om alvast basis kaarten te snijden thuis, nu konden jullie lekker kletsen en tegelijk een mooie kaart maken. Ik vind hem mooi! Leuk is dat hè, als je stempeltjes van iemand mag gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig zo'n kletseldate. Je hebt er een mooie kerst-shadowboxcard van gemaakt. Schattige stempels ook gebruikt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gaaf kaartje maakte jullie…leuk om te onthouden…ik zag ook het filmpje, gaaf om te maken!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie shadow box kaart. Je hebt de kaart leuk gedecoreerd met de pinguïn en boompjes. Handig dat je de basiskaarten al met de Cameo had gemaakt. En gezellig zo'n kletseldate.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is gorgeous Angela. I hope you are keeping well.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend leuke kaart is dit Angela, heb het filmpje bekeken en die ga ik zeker op mij to do lijstje zetten.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela