Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
N贸g leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 26 maart 2020

Irene

Hieperdepieper wat zijn we blij..... Irene heeft er weer een jaartje bij.

Ook van mij is er een kaartje richting Apeldoorn gegaan. 
Irene is een kei in het sturen van kaarten met een persoonlijk verhaal. Elke keer als ze weer een verjaardagskaart op haar blog heeft staan, ben ik verbijsterd hoe ze dat voor elkaar krijgt telkens!
Mijn kaartje aan Irene is in een heel andere zin ook iets persoonlijk.
Half februari zou ik bij Irene een bakje koffie komen doen. Irene stelde toen voor om ook aan de freubel te gaan en opperde om aan de slag te gaan met de toen net online gegane Liftchallenge.
Het was een supergave challenge, dus daar had ik wel oren naar.
Helaas gooide een stevige (normale) verkoudheid van mij roet in het eten..... het laatste wat ik wilde was Ben aansteken. Dus werd de afspraak verschoven naar half maart..... die inmiddels ook afgeblazen is door het C-virus. Maarrrr.... wat in het vat zit verzuurt niet!

Ik vond het wel een leuk idee om toch de kaart te maken voor Irene's verjaardag.... en dit is 'm geworden:


De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met ProMarkers. De bubbleborder is gemaakt met een stans van MemoryBox. 'Gefeliciteerd' is een stans van Crealies en 'Hartelijk' heb ik gemaakt in de software van de Silhouette.

Gelukkig was de kaart op tijd en was Irene er blijf mee.... en daar doen we het toch voor 馃グ.
Irene nogmaals proficiat en geniet van de digitale felicitaties, de kaarten en de taart!

Challenges:

Dat was het voor vandaag.
Morgen ben ik er weer met alweer een kaart voor een jarig blogmaatje 馃槉.
Tot morgen en een fijne dag.
Geniet van de kleine dingen!

29 opmerkingen:

  1. Wauw deze kaart is heel erg mooi Angela.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat jullie afspraak niet door kon gaan, maar nu heb je wel iets leuks om naar uit te kijken ;-). Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Irene, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Schattige stempel ook en mooie vrolijke kleurtjes gebruikt.
    Deze techniek heb ik al bij verschillende blogs voorbij zien komen, wil dat toch ook een keer gaan toepassen. Ik vind het erg leuk om te zien.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke vrolijke kaart naar de jarige Irene gestuurd Angela. Lief afdrukje en komt heel gezellig uit met die rondjes. Logisch dat ze er blij mee was en hopelijk kan de volgende knutseldate wel doorgaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je voor de jarige Irene gemaakt. Enne....jouw verhaaltjes mogen er ook wezen hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje heb je voor Irene gemaakt Angela.
    Het is precies iets voor haar vind ik....een schot in de roos dus!
    Groetjes en blijf gezond hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk kaartje voor de jarige Irene.
    Mooie frisse kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan Angela en Irene bewonderd jouw kaart ook in volle teugen! Ze is fan van Penny stempels en je hebt er een keileuke kaart mee gemaakt!!! Jullie knutseldate komt vast een keer. Take care,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart voor Irene gemaakt. Jammer dat jullie knutseldate tot nu toe nog steeds niet kon doorgaan, maar inderdaad "wat in het vat zit verzuurd niet"! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart Voor Irene gemaakt!...
    Vervelend he dat het virus alles in de war schopt...maar we hebben een geluk wij kunnen ons thuis wel vermaken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha die 茅茅rste zin alleen al: tuurlijk ben ik dankbaar voor 1 jaar er bij maar dan moet ik ni茅t voor de spiegel staan whahaaa!!
    Waar ik 贸贸k dankbaar voor ben: de bijzondere band die is ontstaan door onze blogs waardoor het al heel lang leek dat we elkaar kenden terwijl we elkaar pas december jl. bij GerJanne hebben ontmoet. Nu dus n贸g leuker en z贸 balen dat er steeds een kink in de kabel komt vwb jouw komst naar Apeldoorn maar...wat in het vat zit...
    Z贸 leuk om j煤ist d茅ze kaart voor mijn verjaardag te krijgen, hij is m茅茅r dan leuk en z贸 goed gelukt want de liftchallenge was best pittig. 脕ls we straks eindelijk bij elkaar komen storten we ons vol goede moed op een andere uitdaging!
    Liefs, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit verjaardagskaartje voor Irene gemaakt Angela...zo een gaaf liftkaartje ...en ze waardeert het enorm zie ik wel...Ik heb haar een verjaardagsmail gestuurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart voor Irene!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi fleurig kaartje Angela.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute Angela. I hope you are both well.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart heb je voor Irene gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke, mooie, vrolijke kaart! Hoe schattig is dat egeltje :-) Die bubbleborder is ook erg leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je voor Irene gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaart voor Irene. Ik vind hem heel toepasselijk nu Irene naar grote tuin heeft ingewisseld voor een balkon met potten.
    Pas goed op jezelf en Martin,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super lief kaartje heb je gemaakt voor Irene, heel leuk gemaakt! Jammer dat jullie knutseldate steeds niet door kan gaan, maar inderdaad wat in het vat zit verzuurd niet!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n afspraak is leuk om naar uit te kijken, jullie hebben nog lekker wat te goed.
    Je kaart zo heerlijk vrolijk, dat oranje is vooral voor het voorjaar mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje voor de jarige job heb je gemaakt Angela. ik vind oranje ook zo mooi op een kaartje. Hopelijk kunnen jullie nu eens snel afspreken maar zal wel even duren helaas.... Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Angela
    Superleuk kaartje heb je voor de jarige Irene gemaakt,!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een hele mooie vrolijke kaart met een leuk design en met een schattige egeltje voor Irene gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart voor Irene vind ik super, zo lief dat egeltje! De techniek die je hebt gebruikt is ook erg leuk, wij hebben zoiets nog niet zo lang geleden op het Liftchallenge blog ook gedaan. Heel goed gedaan, Angela! En zeker... wat in het vat zit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief kaartje, ik ben fan van de PB-stempeltjes hoor. Heerlijk fris kleurtje ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw deze had ik dus even gemist. Wat een ontzettend leuke kaart voor Irene! Dat heb je heel mooi gekleurd en deze challenge was erg leuk! Ik onthoud altijd de leukst challenges en daar hoort deze ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful card.
    Stay safe.
    Thank you so much for entering our challenge at I Love Promarkers looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    ILP DT
    Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela