Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 22 maart 2020

Daphne 50

Vandaag wil ik jullie mijn kaartje laten zien dat ik gestuurd heb aan Daphne. Door alle ontwikkelingen rondom het C-virus lijkt het alweer een eeuwigheid geleden ...


Ik heb voor de kaart de sketch van de maartchallenge bij Cheerful Sketches gebruikt.
De cupcake heb ik gemaakt in de software van de Silhouette en verhoogd opgeplakt.
Verder heb ik stansen van Crealies en MFT gebruikt. De achtergrond is gemaakt mbv een embossingfolder van de Action.
De kaart is afgewerkt met een paperpen van ViVa.

Challenges:
Cheerful Sketches: Maart
Time Out Challenges: 157 - Birthday 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en wees voorzichtig!
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar!
xxxx

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Angela, je hebt ook mooie kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes en blijf gezond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer voor al die mensen die in deze nare tijd jarig zijn maar als je dan zo'n mooie kaart krijgt maakt dat even weer iets goed! Ze is er vast blij me!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Angela. Hier zal ze zeker blij mee zijn.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt. Mooie ronde tekst ook.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Angela
    Heel mooi dit felicitatiekaartje daar zal Daphne blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt. Tof die cupcake in de tekst, net als die leuke stippen, die maken het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! De ronde happy birthdaymal vind ik erg leuk.
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de ronde happy birthday mal, voor de jarige Daphne.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig en lekker kaartje!! Je bent maar handig met de silhouette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je voor Daphne gemaakt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Angela, echt feestelijk met de cupcake!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous Angela. I am sure Daphne loved it too. I hope you are keeping safe sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So much fun...love your sweet and yummy cupcake!!! Thank you so much for playing along with us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela,
    Wat een superleuke kaart voor Daphne! Mooi dat je het helemaal zonder DP hebt gemaakt (zit je zonder ;-)) ??)
    Mooie ronde stans is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pffff, ja... De situatie waar we nu in zitten is zo onwerkelijk. Hopelijk blijven we gezond.
    Gelukkig zijn we gezegend met een mooie hobby, en een groot online netwerk.
    Je kaartje voor Daphne is super leuk geworden. Ik ben helemaal fan van de embossingfolder.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kaartje wat je voor de verjaardag van Daphne heb gemaakt Angela...mooie details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart Angela.....lekker feestelijk met het taartje erop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart voor Daphne, Angela!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful use of dies! I love the colors and clean look of this card. Thank you so much for joining our 6th birthday at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, Angela! Mooi die klok met cupcake en de vlaggetjes embossing erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey lijkt zeker en eeuwigheid geleden, en ook nog eens 50 geworden, bizar hè?!!
    De kaart hangt hier nog steeds Mooi te zijn tussen de rest van de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart heb je voor Daphne gemaakt Angela. Ik las dat je wat in de lappenmand zit. Ik wens je heel veel sterkte. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela