Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 3 juni 2018

Speciaal voor jou.....

Hallo allemaal....

Toen ik in 2006 lid werd van de website 'Hobbyjournaal', waren Anja, Els en Wies mijn eerste hobbymaatjes. Inmiddels is het 'Hobbyjournaal' voor mij verleden tijd, maar elk jaar sturen we elkaar trouw een kaart met kerst en een kaart met de verjaardag. 
Vandaag is Anja jarig en uiteraard is er een kaart richting Hasselt gegaan.
Ze heeft de kaart inmiddels ontvangen, dus kan ik 'm nu hier plaatsen :). 

Ik had bij Liftchallenge... een hele leuke liftopdracht gezien en die heb ik als basis voor mijn kaart gebruikt.
De afbeelding komt uit de Silhouette Online Store. Het is een print&cut bestand. Daar heb ik een rode en een zwarte schaduw omheen getraceerd en alle drie op elkaar geplakt en verhoogd op de kaart geplakt.
Ook de tekst heb ik met de Silhouette met de print&cut techniek gemaakt.
De gele 'pijlen' is een stans van Crealies die ik in stukken gesneden heb. Ook de witte bloem is een stans van Crealies. 

 Het doorkijkje heb ik gemaakt met een cirkelstans.

Zo ziet de binnenkant er uit, met nog genoeg ruimte voor de felicitaties :).

Challenges:

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende keer (hopelijk duurt dat wat minder lang dan de afgelopen keer).
Een heel fijne zondag!

20 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Angela. Heel gaaf zoals je de liftchallenge ingevuld hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super geslaagd en heel leukdat het zo anders is dan de voorbeelden! Wat een leuke hoekdecoratie en knap zoals jij met die Silhouette op kunt gaan. Ik heb er ook een en gebruik hem met vlagen. Vooral leuk vind ik het maken met dingen op kleding en op glas. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, leuke en strakke lift heb je gemaakt. Knap gemaakt met de Silhouette. Ook ik heb deze staan en gebruik deze ook met vlagen. Pak eerder mijn stansen ;-)Dank je wel voor deze mooie inzending Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Angela!,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Een doorkijkje, daar had ik nog niet aan gedacht.. leuk die contacten die blijven. Waardevol hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dan doe je ook mee aan onze challenge bij K&K!! Dank je!

      Verwijderen
  5. Wat een schattige kaart, leuk zo met het doorkijk gedeelte.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart Angela. Wat leuk dat de contacten zo in stand blijven.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig en zo'n snoezig plaatje!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Delightful card Angela, so love the colours you used.x[aussie aNNie blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wát een schattige uitwerking van de liftchallenge Angela!

    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!...leuk deze uitwerking voor de liftchallenge.
    Heb ook een goede vriendin over gehouden van de tijd dat ik op het hobbyjournaal was...en ook nog een paar die ik net als jij met verjaardag en kerst een kaartje stuur.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Angela,
    Je hebt echt een superleuke lift gemaakt.
    Wij zien echt uit naar onze vakantie, maar eerst in juli naar de revalidatiearts, misschien dat die nog een oplossing heeft voor de chronische pijn in mijn schouder/bovenarm,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angela, wat lief om mij een kaartje te sturen voor mijn verjaardag, ik heb vandaag de post open gemaakt, ik dacht die postcode die ken ik helemaal niet, maar echt prachtig.
      Zou je mij ook je adres en verjaardag, door willen geven?
      groetjes, Ansx
      ans.gilbert.kuijpers@gmail.com

      Verwijderen
  12. A very cute lovely creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaartje Angela. Ik heb dat ook, het HJ ligt ook achter mij maar ik stuur ook nog steeds naar een aantal leden een kaart met kerst en verjaardag. Dat blijft leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card...fab colours and design!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lovely card! Thanks for joining us at creative friday. Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje!
    De afbeelding is super cute.
    Fijne Zondag verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je voor Anja gemaakt. Grappig lieveheersbeestje.
    We zijn dus alweer 12 jaar hobby/blogmaatjes. Dat was toen vouwen met theezakjes helemaal in was. Soms maak ik nog wel een vouwsel. Heb nog het één en ander aan theezakjes liggen. 😀 Vouw jij nog weleens?
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke liftkaart heb je gemaakt, ik heb ook een Silhouette en werk regelmatig met papier maar heb nog nooit iets uitgeprint.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela