Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 11 maart 2018

Winnaars Candy...

Hallo allemaal!

Zoals beloofd maak ik vandaag de winnaars bekend van de candy tgv mijn 7e verjaardag in blogland.
Om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen heb ik mr. Random aan het werk gezet (nadat ik alle inzendingen van een nummer had voorzien).
De winnaars zijn geworden:

 Candynummer 1:
2. GerJanne
 

***************************

Candynummer 2:
 4. Cathy

***************************

Candynummer 3:
14. Rosina

****************************

Candynummer 4:
8. Crealientje


GerJanne, Cathy, Rosina en Crealientje van harte gefeliciteerd.
Zouden jullie mij jullie adresgegevens willen sturen? Dit kunnen jullie doen door het invullen van het contactformulier in de rechter zijbalk. Dan komt de candy zo snel mogelijk naar jullie toe.

Alle andere dames heel erg bedankt voor het deelnemen en wellicht meer geluk bij een volgende candy.

Een heel fijne dag en graag tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Congratulations to the winners.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Angela!!! Super blij mee! Ik ga je zo een mailtje sturen. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to all the lovely ladies who won and thank you Angela for the change to win...hugs.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhh wat leuk!
    Bedankt Angela💐.
    Ik ben met blogpauze. Hahaha maar dit vind ik heel leuk.
    Ik mail je morgen.
    Alle anderen ook gefeliciteerd!
    Fijne Zondag verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat een verrassing Angela dat ik een van de winnaars ben geworden van je je geweldige candy prijsjes...Ik ben er vanzelfsprekend super blij mee en stuur je zo meteen eenmailtje
    Heeeeel erg bedankt ..
    Ook GerJanne Kathy en Crealientje gefeliciteerd met jullie prijsje..
    Lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, met jullie mooie prijs.
    Angela bedankt voor de kans.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you Angela for running this candy & for picking me out for a prize.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela