Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 13 november 2013

The Paper Shelter...

Goede morgen allemaal....
hier ben ik weer *lol*. Dit keer niet met een nieuwe kaart, maar met leuk nieuws.
Vorige week maandag vond ik in mijn mailbox een mail van Shirley van team A van het challengeblog van The Paper Shelter met de vraag of ik met ingang van januari (officieel) haar team wil komen versterken.
Ik heb de mail wel 3x gelezen *grijns*. Jullie snappen al wat mijn antwoord was op die vraag......
Dus met ingang van 15 januari verschijnt er elke 14 dagen een DT bijdrage voor TPS op mijn blog.
Hieronder een paar kaarten met digi's van TPS die ik in het verleden al eens gepost heb.

Good morning to you all...
here I am again.... not with a brand new card, but with brand new news!
Last week Shirley - teamleader team A from The Paper Shelter invited me to join her team (officially) starting in January next year. Quess what my answer was *lol*....
So from January on you will find my TPS DT cards every fortnight on this blog.
In the past I showed some cards with the gorgeous TPS digi's... here they are again.


Dit was het voorlopig weer even.... wilde dit leuke nieuwtje graag met jullie delen.
Een hele fijne dag gewenst.

That's all for now.... just wanted to share this great news with you.
Have a nice day...


20 opmerkingen:

  1. Van ♥-e Gefeliciteerd Angela met je nieuwe job.....GENIET ervan. Je gaat ons ongetwijfeld weer heel veel MOOIS laten zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk Angela
    van harte gefeliciteerd!!! heel veel Design plezier toegewenst.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Angela
    van harte gefeliciteerd!!! .
    en je kaarten zijn weer prachtig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe 'baan' Angela. De voorbeelden die je hebt staan, zijn ook ontzettend leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig nieuws en dat gaat zeker goedkomen.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Angela, gefeliciteerd altijd fijn om in een DT gevraagd te worden, succes, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Angela, hartstikke leuk voor je, veel succes.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats sweetie, love your past cards.

    Hugs
    Cathy
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOOHOOOOO wat gaaaaaaaaaaaaaaf, hele dikke proficiat Angela!! Je kaart hier onder is ook superrr leuk. Ik loop wat achter met bloggen dus reageer af en toe een beetje laat!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd meid, met dit geweldig leuke aanbod. Je kaartjes zijn ook weer erg leuk geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk nieuws! Veel plezier ermee! Weet zeker dat wij er hier van gaan genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuwtje!
    Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welcome to Team A Angela. Really looking forward to seeing your creations.
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk voor je Angela! je krijgt het nog druk:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk nieuwtje..Gefeliciteerd!!
    Je kaartjes zijn prachtig.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    En wat een super lieve kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Angela, Gefeliciteerd met je nieuwe DT schap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congrats on your new DT! You'll do an amazing job and they sure are lucky to have you

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela