Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 25 november 2013

Creative Cutting Challenges 32...

Goede morgen allemaal....
Het is weer maandag en deze maandag weer tijd voor een nieuwe challenge bij CCC. Dit keer wordt er een kerstcreatie/-kaart gevraagd. Lijkt mij niet zo'n moeilijke opdracht *grijns*.
Ik heb dit keer geen kaart gemaakt, maar heb in de Silhouette Online Store enige tijd geleden bij de 'weekly clearance' een aantal leuke kerst-snijfiles gekocht en ben daar mee aan de slag gegaan.
Dit is er uiteindelijk uitgerold.
Normaal hangt deze 'mobile' aan de lamp, maar daar was ie moeilijk te fotograferen, dus heb ik 'm even aan mijn secretaire gehangen. Het DP dat ik gebruikt heb is van Papermania - a Wonderful Christmas Time. 
Voor de afwerking heb ik lint en belletjes van Xenos gebruikt.
Hier nog een paar close ups:

Nieuwsgierig wat mijn teammaatjes gemaakt hebben??? Hop dan ff naar ons CCC-blog. We hebben weer heel verschillende creaties gemaakt.
Onze sponsor deze uitdaging is Creabest.
Creabest stelt een waardebon van € 15,00 ter beschikking.
De uitdaging loopt tot zondag 8 december 21.00 uur. De meesten van ons hebben nog wel een aantal kerstkaarten nodig.... dus doe gezellig met ons mee.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie creaties; veel succes!!!

Dat was het voorlopig weer even.

Allemaal weer bedankt voor het langskomen en de leuke reacties op mijn vorige kaart en graag tot een volgend blogbericht.
Een hele fijne maandag gewenst.


10 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zal dat staan aan je lamp!! Leuk met die belletjes eraan!
    Geniet van je dag. Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie creatie geworden Angela. Je komt er helemaal van in de kerststemming.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Heb ik vandaag op het PanPastelblog ook ballen en een ster gezet... (Wel uitgeknipt en niet gesneden... ) Deze zijn prachtig; ik hou wel van traditionele versiering! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is dit! Pracht van een kerstdecoratie door jou gemaakt met hulp van de superSil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Angela, staat beslist heel erg leuk als het aan de lamp hangt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstversiering heb je gemaakt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kersthanger voor in huis.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful, you are really getting festive in your house.


    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Angela, ziet er tof uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela