Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 19 juni 2018

Sweet, small and wonderful...

Hallo allemaal!

Ik ga gestaag door met het gebruiken van oude paperpads van Basic Grey. Ik heb vroeger toen Basic Grey helemaal 'hot' was zoveel paperpadjes gekocht, dat ik er nog steeds uit kan putten. Deze keer heb ik de paperpad 'Bittersweet' gebruikt..... één van mijn eerste paperpads.

De dochter van een vroegere wijkverpleegkundige van ons is onlangs bevallen van haar derde dochter. Uiteraard is er een kaartje richting oma en opa gegaan. Oma en opa zijn nu 6 kleindochters rijk, want zoonlief is inmiddels vader van ook 3 dochters.


Het olifantje komt uit een stempelset van Wild Rose Studio - Bella 2016 en heb ik ook weer ingekleurd met mijn kleurpotloden.... blijft toch mijn favoriete medium :). De stansen zijn van Crealies en Spellbinders. De tekst komt uit een stempelset van Crafter's Companion.
De 'knopen' bovenin en links zijn rondjes die ik geknipt heb uit het DP (linksboven) en verhoogd opgeplakt heb. De sketch is van The Sketchy Challenges.
De randen zijn bewerkt met DistressInk - Spun Sugar.

Challenges:
Gezellig dat jullie weer langsgeweest zijn en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne dinsdag gewenst.

18 opmerkingen:

  1. Jouw papiervoorraad is maar wát mooi en verdient gebruikt te worden, dit is ook weer beeldig en laat ik nu denken dat het schattige knoopjes zijn? Heel lief kaartje met dat vrolijke fantje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje heb je gemaakt!...leuk het schattige olifantje en je papier zou zonde zijn om niet te gebruiken is zo mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die kaartjes met het 'oude' basic grey papier, het komt ons allemaal zo bekend voor! Hier zullen ook vast nog wel wat restjes papier liggen. Toch heb je er weer een super leuk kaartje mee gemaakt!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Basic Grey, daar heb ik ook nog papier van. Heel mooi. Jouw kaartje is een schatje! Dat olifantje is ook erg lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was ook altijd fan van Basic grey en heb er veel van gebruikt. Dit is en blijft mooi papier en wat goed dat je het opmaakt! Je kaart ermee is een schatje, mooie indeling en wat een lief olifantje als blikvanger! Wat een knap knipwerk trouwens van die "knopen".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd van een kaart Angela.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook zo'n zonde om al die oudere blokjes papier niet meer te gebruiken. Er zitten nog vaak zulke leuke papiertjes tussen. Dat zien we hier wel weer bij dit waanzinnig leuke kaartje dat je ons laat zien.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook de volgende keer weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje is dit , op een of andere manier blijven olifantjes leuk, en papier dat hebben we nooit genoeg welk merk het ook is hihi
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this cute card with this sweet elephant! Great take on the challenge! Thanks for joining us at challenge up your life!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine fabelhalfte Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is wondeful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met lief stempeltje. Het papier uit je oude papierblokjes past er erg mooi bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Das ist ein klasse Werk geworden und Du hast es ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Animal Friends

    Liebe Grüße
    Deine Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Another sweet layout...love the way you layered the papers. Really cute! Thanks for joining my heARTful stamping challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card ist wonderful, i love the cute image.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deine Karte ist soooo wundervoll. Vielen Dank für die Teilnahme bei der Sweet Stampers Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela