Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 13 oktober 2024

Born to Ride

Op het Kleuren met Potlodenblog mag ik vandaag weer een blogpost verzorgen. Daarvoor heb ik een digi van Polkadoodles gebruikt; één van de sponsoren van de lopende challenge.
Ik heb gekozen voor de stoere motorgnome.
Ik heb de motorgnome ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Gnome:
muts en schoenzolen: 219-225-199
brilmontuur: 232-199
brillen glazen: 232-154
baard: 232-234-219-225-199
kleding (of stuk van de motor?): 154-156-158
motorstuur-koplamp-spatbord-pedalen:154-156-158
banden: 232-199
vlag en houder: 154-156   232-234
bierblikje: 230-232-234   219-225

Bij de digibundel zit ook designpapier en dat heb ik ook gebruikt. Persoonlijk vind ik het niet de meest stoere kleuren, maar ben toch wel tevreden met het resultaat.
De stansen die ik gebruikt heb, komen uit oude stanssets van My Favorite Things BluePrints.
Alle randen heb ik bewerkt met DistressInk - BarnDoor.

De sketch is van Creative Sketchy Girls.
Dit wordt mijn 2 inzending voor de lopende challenge en ik zag dat er héél weinig deelnemers zijn... zo jammer.
Dus als jij ook graag met sketches werkt..... doe lekker mee deze maand!

Challenges:

Een heel fijne zondag gewenst en graag tot een volgende kaart.

4 opmerkingen:

  1. geweldige prachtige kaart Angela.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet meteen de meest stoere kleuren, maar ik vind hem prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Angela…ik vind de kleuren heel gaaf!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela