Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 15 mei 2023

Gastdesigner My-Besties Dutch Girls Challengeblog

Omdat ik onlangs gewonnen had bij My-Besties Dutch Girls Challengeblog, mocht ik vandaag gastdesigner zijn. 
Ik kreeg een digi toegezonden en heb er de volgende kaart mee gemaakt:
Ik vond in een oude paperpad van Basic Grey (Sultry) een heel mooi velletje DP die ik in zijn geheel gebruikt heb als achtergrond. De digi heb ik groot uitgeprint, zodat zowel de digi als het achtergrondpapier goed tot zijn recht komt. De bloemetjes maken de kaart af. De kaart heeft nog geen bestemming. Ik kan er altijd nog een tekst bijplakken..... rechtsboven?

Challenges:
Allemaal een heel fijne dag gewenst.

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn Angela en je hebt een hele mooie, vrolijke kaart gemaakt. Die digi heb je mooi ingekleurd en heel leuk gecombineerd met het dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een leuke digi.
    Heel mooi ingekleurd.
    Leuk afgewerkt.
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Angela.ziet er prachtig uit.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Besties kleuren vind ik altijd lastig, ze hebben vaak van die kleine vlakjes om in te kleuren. Maar jouw kaart is heel mooi geworden. Leuk dat papier erbij..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook de reden dat ik de digi zo groot heb uitgeprint GerJanne. Ik vind het anders ook zo'n gepriegel 😊....

      Verwijderen
  5. Wat een superleuke kaart! Het dp past zo mooi bij de digi (of andersom natuurlijk). Je zal wel helemaal zen zijn geworden na het kleuren van zo'n grote digi, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je GD mocht zijn, Angela. Wat een mooi kleurwerk laat je ons zien. Het is een prachtig kaartje geworden en ik mis de extra tekst totaal niet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi kaartje Angela, super leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gekleurd.
    Ik blijf het zeggen.
    Het dp past er zo goed bij, dat vind ik ook erg mooi.
    Leuke digi is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het mooie dp en mooi ingekleurde stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke digi die weer heel mooi werd gekleurd. Ook een leuke combinatie met het DP daar hou ik van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met een schattige digi. Mooie kleuren en DP gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations on your GDT spot, you've created a lovely card and the image is adorable. Thanks for playing along at the Jan's Digi Stamps Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge at Polkadoodles challenge deze week. Succes!

    Groetjes Renske Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card ..love the soft colours
    Thank you for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a sweet card and lovely colouring

    Thanks so much for joining us on the Polkadoodles Digi Choosday challenge at Digi Choosday !

    Love and crafty hugs from

    Wendy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela