Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 8 augustus 2022

Kroonjaar 60

 Kroonjaren hebben iets bijzonders vind ik. Of het nu een verjaardag of een trouwdag is.... kroonjaren verdienen net iets meer aandacht.
Op het blog van GerJanne las ik afgelopen week toevallig (zoveel blog ik nog niet) dat haar man Peter 7 augustus 60 jaar zou worden...... een kroonjaar dus 😊. 
Dat was voor mij een reden om een kaart proberen te maken..... geen verplichting. Mocht het 1 grote mislukking worden, dan zou de kaart in de prullenbak verdwijnen en geen haan zou er naar kraaien. 
Wonder boven wonder zat ik in no time in een flow en was de kaart binnen een dag klaar; wat voor mijn doen behoorlijk snel is 😊. 
De afbeeldingen heb ik ingekleurd met FaberCastell kleurpotloden..... vond het weer heerlijk om te doen!

De kaart is goed aangekomen, want ik kreeg al een bedank-appje van GerJanne.
Dit is de kaart die richting Twello gegaan is:

Vanochtend ben ik naar Apeldoorn geweest; ff een bakkie doen bij Leonie en de mannekes. 
Het was fijn om ze weer ff gezien te hebben. Na een heerlijke lunch en een ontspannende wandeling met de honden in de bossen rond Apeldoorn, zijn Barry (onze JackRussel) en ik weer richting Markelo gereden. 
En dan is het ook weer goed om thuis te zijn; al is het thuiskomen nu wel erg kaal....

Challenges:

25 opmerkingen:

  1. Haha, wat een geweldig leuke kaart, als je dat stel ziet schiet je toch meteen in de lach. Mooi gekleurd, de achterfrond is ook heel mooi gemaakt met al die mooie papiertjes.
    Fijn dat je even bent gaan uitwaaien en het goed had met ( dochter en kleinzoons?).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een geweldige gave kaart Angela super vrolijk

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met die mooie stempels erop. Prachtig gemaakt.
    Lekker om er even op uit te gaan, maar dat zal best dat thuiskomen moeilijk is. Ik hoor dat ook van mijn zwager.
    Groetjes en hou je goed.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje heb je toch voor Peter gemaakt!
    ja, het thuiskomen.... ik snap dat dat nog erg moeilijk is.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed om op deze manier, zonder enige druk of verplichting, weer een kaart te maken. En je kleurwerk is nog altijd prachtig Angela. Fijn dat er ook wat afleiding in Apeldoorn was bij Leonie en de mannetjes. Maar ik kan me voorstellen dat thuiskomen dan heel stilletjes is.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om weer een kaart van je te zien. Je maakte een leuke kaart voor de jarige.
    En ik kan me voorstellen dat het thuiskomen stilletjes is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met dat vrolijk dansende stel Angela. Fijn dat je kaart zo goed lukte en dat je het gezellig vond om weer te kleuren. Ja dat hoor ik vaker dat het na een gezellig uitje zo lastig is om alléén thuis te komen en niet even na te kunnen praten. Sterkte...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk iets van je te horen en zien.
    Je kleuren is prachtig, je maakte er een mooie kaart mee.
    Knap gedaan.
    Het is zeker wennen , ook het thuis komen.zo alleen.
    Sterkte gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je voor Peter gemaakt. Fijn dat het je zo goed afging.. kan me voorstellen dat het thuiskomen moeilijk is omdat het zo stilletjes is
    Fijn om even weer wat van je te horen. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en zo mooi gekleurd. Fijn dat je zo’n leuk uitje had.Het lijkt me zo moeilijk om dan in een leeg huis weer thuis te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaaa... hij staat hier te shinen op de piano! Het is een heel mooie kaart en zo prachtig gekleurd. Fijn dat het je niet tegenviel en hij niet in de prullenmand belandde.
    Gezellig bij Leonie en de jongens. Het is zo fijn dat je zo mobiel en zelfstandig bent op de weg en in de auto. Maar dat thuiskomen, ja, dat hoor ik van veel meer mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een vrolijke en feestelijke kaart voor de jarige gemaakt Angela. Fijn dat het zo goed wilde lukken, en je er lol in kreeg! Even een uitje naar je dochter en kleinzoons breekt de dag, dan is het fijn om terug in je vertrouwde omgeving te zijn al is het nu wel heel kaal en stil.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuke kaart en fijn dat het je het weer heerlijk vond om te doen, dat je idd na zo'n leuk uitje weer in een leeg huis komt lijkt me ook moeilijk , maar wel goed dat je al wat tijd voor je zelf neemt. groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oo wat fijn dat het freubelen zo lekker ging,je mag ook wel trots zijn op het resultaat want het is een prachtige kaart geworden Angela. Fijn dat je een leuk uitje had, het valt allemaal niet mee voor je, dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart is het geworden. Dat is lief voor je dat je een kaart voor haar man gemaakt had.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart heb je voor Peter gemaakt en je kleurwerk ziet er prachtig uit.
    Fijn dat je van je uitje genoten hebt en dat alleen thuiskomen zal lang een 'probleem' blijven. Vorige week had ik een oud-collegaatje op bezoek. Zij is sinds 10 maanden weduwe en had het hier ook over.
    Sterkte verder. Ik vind je erg moedig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat dit kaartje goed gelukt is.
    Dat zal moed geven voor de volgende.
    Ik kan mij voorstellen het knutselen nog niet vanzelf gaat, maar als zo'n eerste kaartje dan wel lukt zal dat een voldaan gevoel geven.
    Wat een ontzettende leuke digi is dit.
    En wat ontzettend mooi gekleurd, ik heb de foto even uitvergroot, maar ik vond het héél mooi gedaan.
    Fijn dat je af en toe weer wat leuks gaat doen, ik dat zal moeten wennen denk ik.
    Het thuis komen zal niet meevallen, maar ik vind het dapper dat je je daar niet van laat weerhoudenom iets te ondernemen.
    Fijn om weer iets van je te lezen op je blog🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Angela, your coloring is beautiful! Thanks for joining us at 613 Avenue Create. I hope we see you on the front porch again soon!

    Hugs, Em
    613 Avenue Create DT
    Creative Em my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi vrolijk kaartje heb je voor Peter gemaakt.
    Leuk is de HOERA op de achtergrond en dan die vrolijke dametjes zo dansend rond het cijfer 60.
    Prachtig gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable! What a fun birthday card for your friend's husband. I'm sure he will enjoy it. Thanks for sharing at 613 Avenue Create's August, "Anything Goes" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a fun card!! Thank you for joining us at The Paper Shelter Challenge! I hope to see you in our next challenge!
    Crafty Hugs!
    DT Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a great card you have made for your friend! Thanks for joining us on the front porch at The Avenue Create and hope to see you soon,
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke, grappige kaart heb je voor Peter gemaakt. En fijn dat je gauw weer in de flow kwam toen je deze kaart maakte. Gezellig dat je in Apeldoorn op bezoek bent geweest en genoten hebt. Het alleen thuiskomen blijft lastig. Goed om weer van je te horen op je blog.
    Lieve groet, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is awesome Angela. I am pleased you had a bit of a craft time. It is difficult to get back into doing things after a great loss in the family. One step at a time.
    Lots of
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Love this card! Thank you for joining us at The Paper Shelter Challenge! I hope to see you in our next challenge!
    Crafty Hugs!
    DT Dawn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela