Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 21 april 2022

Kletselen met GerJanne en Nelleke

 Vorige week had ik een 'kletseldate' met GerJanne en Nelleke en deze keer was het bij GerJanne thuis.
Na een heerlijke kop koffie en verrukkelijke notenboterspijskoek zijn we aan de slag gegaan.
Eerst kregen GerJanne en ik van Nelleke een zelfgemaakte enveloppe met uitdaging. Ze had de envelopstans bij zich en het was de bedoeling dat we deze stans ter plekke gingen gebruiken en de rest thuis afmaakten..... De basis ligt op mijn bureau en hoop er na de opknapbeurt van onze woonkamer (schilderen en parket) mee verder te kunnen gaan.

Vervolgens had GerJanne een opdracht voor ons verzonnen.
We gingen met Bister werken. Dit had ik nog nooit gedaan, maar voor nieuwe technieken ben ik altijd wel te porren.
Dit is de kaart die ik gemaakt heb. 
HIER en HIER kunnen jullie zien wat GerJanne en Nelleke gemaakt hebben.
 Ik vind het een heel leuke techniek om te doen.... voor herhaling vatbaar.
We hebben ook nog een andere techniek geprobeerd, maar het resultaat daarvan laat ik een volgende keer zien.

Challenges:

20 opmerkingen:

  1. Ook jou kaartje is erg mooi in deze kleuren, leuke techniek!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart gemaakt op de knutseldate.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig resultaat Angela
    Leuk he dat effect van pigmentpoedertjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je met die nieuwe techniek gemaakt! Gezellig zo tijdens een kletseldate!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n knutsel afspraakje. Hele leuk kaart heb je gemaakt
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wauw, die van jou is ook al zo mooi! Leuk, om zo onbekende technieken/materialen met elkaar uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw kaartje is ook al zo mooi geworden. Wat een gaaf spul is dat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. De techniek ken ik ook niet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart Angela, leuk om zo samen nieuwe dingen uit te proberen en natuurlijk lekker smullen en kletsen natuurlijk ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jij hebt er een superleuke kaart van gemaakt!
    Leuk techniek lijkt me.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A really lovely card and technique Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie ster heb jij ook gemaakt. Fijn dat jullie zo leuk geknutseld hebben.Succes met het opknappen van jullie woonkamer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi in blauw! EN je hebt de randen waar je niet tevreden over was goed gewerkt, hihihi....het was reuze gezellig! In de zomer weer een afspraak proberen te plannen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart in deze kleur en layout Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtige kaart met een techniek die ik nog nooit gehoord had..
    Leuk om hier ook zo;n beauty te zien net als bij de andere dames.
    Succes met de woonkamer!!

    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi techniek hebben jullie gebruikt. Wat een gezellige knutseldate met mooie resultaten. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, Angela. Leuke techniek is dat, ik las er al over bij GerJanne en Nelleke.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gezellig zo'n knutseldate. En leuk om iets nieuws uit te proberen. De Bister techniek ken ik niet. Jij heb er een mooie kerstkaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig weer zo'n kletseldate en het was er deze keer misschien wel weer eentje met vieze vingers als jullie met bistre aan de gang gingen. Maar het leverde wel weer een hele leuke kaart en ongetwijfeld een gezellige dag op.
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela