Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 20 maart 2021

MHH-challenge 31: Knopen of Kralen

Vandaag start er een nieuwe challenge op het MHH-challengesblog.
Het thema voor de komende maand is

Een tijdje geleden was ik mijn pc aan het opschonen en daarbij kwam ik deze kaart tegen.
Het is écht een kaart uit een heel ver verleden, toen de pyramideknipvellen helemaal hot waren.
Op deze kaart is ook leuk te zien wat je met kralen kunt doen.
Het pyramide 3D plaatje komt uit één van de pyramide hobbyboeken van de Action.
Het gebruikte DP is ook van de Action en de hartjesrand is een pons van Martha Stewart.
De bloemvorm achtergrond achter het plaatje is een stans van Spelbinders.

Hop ff naar het MHH-blog daar kun je de GD-bijdrages van Angélique en Natasha bewonderen.

Een heel fijn weekeinde en tot een volgende kaart

 

14 opmerkingen:

  1. Die ziet er mooi uit ook al is het een oudje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo met die kralen. Ik heb lang geleden ook eens zo'n kaart gekregen met kraaltjes. Ik zit er dan echt met verstand naar te kijken! Leuke challenge weer.
    Ik duik eens in de kralen- en knopendoos.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wat bewaard heeft wat, dat gaat bij deze kaart zeker op.
    Ik vind de waaier met de kraaltjes heel erg mooi, staat ook mooi zo in de linker bovenhoek.
    Die 3D plaatjes heb ik nooit zo leuk gevonden. Het zijn vaak wel heeeeeeele leuke plaatjes, deze ook!! en dus gebruik ik dan alleen het laatste plaatje (of soms ook het 1 na laatste, die kan dan ook nog)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een uitdaging, mawr wel een hele leuke! Ik ga ook op zoek in m'n hobbyspullen. Jouw kaartje is prachtig

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie klassieker Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en lief kaartje angela.
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja ik herken dat vouwwerk wel Angela....leuk om het weer eens te zien en wat zijn de kralen er mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, ik ga proberen weer mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje en wat een leuke challenge.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve afbeelding en leuk eens oude kaarten terug te zien.
    Deze challenge had ik genoteerd dus wil er zeker mee aan de slag nog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge Angela,

    Mooi voorbeelden...kraaltjes lang geleden
    dat ik ze gebruikt hebt...bewaard jazeker

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute Angela. Love it.
    Hugs
    Cathy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela