Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 6 oktober 2020

Merit

Zondag was Merit jarig en uiteraard is er weer een kaartje richting Zuid-Holland (dankjewel Irene😘) gegaan.
Ik heb de kaart voor Merit gemaakt naar aanleiding van de sketch op het MHH-challengeblog.


De afbeelding is een digitale stempel van CC-Designs uit de serie Roberto's Rascals.
Deze heb ik geladen in de Silhouette Cameo, digitaal ingekleurd (zo leuk om te doen), geprint en vervolgens uitgestanst met een XL-stans van Crealies. Het designpapier is van MFT uit diverse blokjes; deze laten zich heel makkelijk combineren. Verder heb ik nog een oude embossingmal van Cuttlebug gebruikt. Een aantal randen heb ik bewerkt met DistressInk Barn Door.
Ik hoop dat Merit de kaart inmiddels ontvangen heeft......

Op het challengeblog van MHH staan - naast deze kaart - ook de GD-bijdrages van Anita en Isolina.
Benieuwd naar hun kaarten kijk dan ff HIER.

Dat was het weer voor nu.
Straks komt mijn zus om me te helpen met het leegruimen van de koelkast en de vrieskast. Beiden hebben het na 17 jaar begeven. Vanochtend is de nieuwe koelvriescombinatie bezorgd.... dus we kunnen aan de slag.

Allemaal een fijne dag en tot een volgende kaart!

19 opmerkingen:

  1. Ik zag deze leukerd al op je MHH-blog, die banner als strook is zó leuk! De dames wonen trouwens op het randje van Zuid-Holland, misschien kunnen ze Zeeland wel zien liggen??
    Succes met uitruimen en weer een plekje geven..ik moet alles hier ook nodig ontdooien maar er zit zó veel vlees en dát komt in het koolhydraatarme dieet muv kip en rundergehakt/tartaar niét voor dus nog maar even wachten tot we ook weer af en toe "normaal" gaan eten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief kaartje! Succes met het omwisselen van de koelkast en vriezer! Benieuwd als de nieuwe combinatie ook 17 jaar mee gaat! Mijn ondervinding is dat we écht in een wegwerpmaatschappij leven. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is het Angela, ik zag hem al op het challengeblog. En digitaal inkleuren heb ik nog nooit gedaan maar het ventje ziet er knap uit ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje voor mijn verjaardag, hij staat hier in de kast hoor, gezellig tussen alle andere kaartjes! Via deze weg ontzettend bedankt voor deze leuke verjaardagspost, super lief!!
    Hopelijk is het allemaal gelukt vandaag met het opnieuw inrichten van de koelkast en vriezer!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een schatje is het Angela. Erg leuk om te zien dat je zelf de leuke sketch ook gemaakt hebt. 17 jaar is best lang, tegenwoordig gaan de apparaten niet zo lang mee mee volgens mij....Een fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lief kaartje voor de jarige, Angela!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart heb je gemaakt met de sketch! Ik ben ermee bezig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd!! door de rode strook komt je plaatje mooie naar voren.
    Zo, de vriezer en koelkast hebben hun geld wel opgebracht, nu maar hopen dat de nieuwe het ook zo lang blijft doen.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, mooi met die banner. Digitaal inkleuren, nieuw voor mij, maar het is je goed af gegaan! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Angela, leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt. Wat fijn dat je een nieuwe koelvriescombinatie hebt, daar kan ik zelf altijd zo van genieten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi!
    Wat en superleuke kaart voor Merit. En je sketch stat hier genoteerd hoor. Ik hoop er binnenkort aan toe te komen. Hij is namelijk erg leuk en ik hou ervan om met sketches te werken...
    Wat een verschil ga je merken met een nieuwe vriezer/koelkast. Wij hebben afgelopen augustus een nieuwe vriezer gekregen (nou ja, gekocht) en zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kaartje heb je voor Merit gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute Angela. Sorry to hear about your fridge/freezer. I had my heating boiler and my television break within a few weeks of each other.
    Hugs
    Cathy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart!! Leuk die banner en wat een frisse kleuren!
    Succes met je nieuwe koelvries combinatie, die oude apparaten hebben het lang volgehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lekkere vrolijke kaart Angela, die fleurt al deze donkere dagen weer wat op.
    Ik vind het de ontzettend leuke sketch. De eerste kaart al ingleverd en de 2e is in de maak.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kasrt heb je voor Merit gemaakt Angela. Vrolijk met deze leuke digi erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht van een kaart heb je voor Merit gemaakt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela