Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 6 april 2020

Reminder MHH-challenge 20: Sport

Hoe is het met jullie?
Hier in huize Hollander is alles rustig..... en stil 😉. Martin en ik maken elke dag een kleine wandeling door de wijk.... ff een frisse neus halen en afgelopen weekeinde hebben we zowaar al even buiten op ons terras gezeten.... lekker in het zonnetje.
En zo komen wij de dagen goed door.....maar ik ben bang dat dit helaas niet voor iedereen geldt.

Aan freubelen kom ik deze dagen niet toe..... had gedacht dat ik daar juist méér tijd voor zou krijgen nu we thuis moeten zitten, maar dat valt tegen. 
Dat weerhoudt me er niet van om jullie toch een kaart voor te schotelen..... ik heb nog zóveel kaarten op mijn computer staan die ik nog niet heb laten zien. Daar kan ik wel een jaar blogberichten mee vullen.
De kaart van vandaag is een verjaardagskaart voor mijn oudste broer en dateert uit 2015 toen hij 60 werd..... 
Hij was toen een fanatiek golfer en met behulp van de Cameo heb ik deze kaart voor hem gemaakt:


Deze kaart staat ook op het MHH-challengeblog, waar op dit moment de 20e challenge loopt met als thema 'Sport'.
Hop ff naar het MHH-challengeblog om te zien welke schitterende voorbeeldkaarten de gastdesigners gemaakt hebben.

Dit was het voorlopig weer.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar en blijf gezond!

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je met deze mooie stans gemaakt Angela.
    Zit het bovenaan nog een beetje vast zodat hij dubbel is?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diny!
      Klopt de kaart zit boven vast, zodat het een dubbele kaart is.

      Verwijderen
  2. Mooi je kaartje, idd buiten is het genieten van het lekker weertje, wij gelukkig een redelijk tuin, dus voel je je niet 'vast'in huis.
    Meer tijd...klopt maar dan zeg ik oh kan morgen ook wel en dan doe ik het nog niet of ik heb totaal geen zin..ambitie is er niet..dat is nog steeds die onrust die er heerst in je hoofd. Maar ik vind het ook fijner om buiten te zitten dan in mijn hobbyhok.
    Wens je een fijne dag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Angela
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, mooi die golfafbeelding die je hebt uitgesneden!
    Ja heel fijn dat het weertje onsgoed is gestemd!
    Ik kan juist wel goed knutselen op dit moment het leidt me goed af!
    Liefs en fijne dag, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dan misschien een ouwetje maar ook toen kon je dus al prachtige kaarten maken!!! Heel mooi en zo leuk voor een echte golfliefhebber...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een superleuk sportkaartje voor je zwager Angela.
    Houd jullie gezond, samen komen we er wel doorheen!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige golfkaart heb j ed voor je broer gemaakt.
    Het is bijzondere tijd. Soms kun je ontspannen met het kaarten maken maar soms ook niet als je andere dingen net on en aan je hoofd hebt. Dan ben je zelf onrustig en dan wil het niet..We kunnen nu wel.lekker buiten zitten. Of een ommetje maken. Maar rustig aan. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje voor je challenge 'sport'Angela...leuk gemaakt voor je zwager....ennn dat wordt dit jaar weer een kaartje wanneer hij 65 wordt hahaha...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met het silhouette van de golfspeler.
    Ja, het is wel fijn om elke dag even aan de wandel te gaan. Probeer ik ook te doen op de dagen dat ik niet werk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe kaart voor een golfer!
    Zondag ook wat buiten gezeten bij mijn schoonma, met de nodige afstand...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je broer wordt dus 65 dit jaar! Je kaart voor hem was geweldig. Altijd leuk iets persoonlijks erop te verwerken en hoe je die 60 hebt uitgesneden, kunstig!
    Fijn dat het goed gaat bij jullie. Vandaag was het ook alweer zo heerlijk! En morgen middag vind je mij weer in de tuin...Vandaag eerst druk met het huishouden geweest, vanmiddag verjaardag gevierd (piepklein) en vanavond een wandelingetje in de buurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan is je broer net zo oud als ik ;) Ik ben het bijna. En golf ook, alleen nu niet meer. gave kaart maakte je voor hem, lekker stoer! Tof die silhouetten tegen de cijfer achtergrond! Hier ook alles oké gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart heb je voor hem gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie persoonlijke kaart.
    Als het mooi weer is schiet het kaartjes maker en steeds meer bij in.
    Hier met zo.
    Lekker naar buiten gaan en genieten van het mooie weer, is ook belangrijk nu hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is really lovely Angela, I am sure it was loved by your brother. Love the shape & colour palette. Stay safe sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart voor je broer Angela, dit jaar wordt hij dan 65 hè. Mooi hoe je de leeftijd op de achtergrond hebt gesneden of is het laten snijden met de Cameo? Ik weet niet zo goed wat je daar allemaal mee kunt eigenlijk. Fijn dat jullie toch even lekker naar buiten kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart! leuk met het Silhouet!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela