Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 31 december 2019

Verjaardags- en Kerstkaarten...

Allereerst excuses aan alle dames die mij voor mijn verjaardag en/of voor kerst een kaart gestuurd hebben en die ik niet persoonlijk bedankt heb. Ik ben ermee begonnen, maar op een gegeven moment wist ik niet meer wie ik nou wel of niet bedankt had; te meer omdat ik de ene bedankt had via blogger en anderen weer via de (twee verschillende) mail. Een aantal blogmaatjes hebben mij 2 kaarten gestuurd; dus bij deze een extra dank je wel voor de moeite die jullie genomen hebben om én een verjaardagskaart én een kerstkaart te sturen. Dit waardeer ik enorm!
Ik heb de ontvangen verjaardagskaarten en de kerstkaarten ff op de foto gezet.
Dit zijn de verjaardagskaarten (ze staan nog steeds gezellig in de boekenkast in de kamer):
 Irene-GerJanne-Nelleke-Aartje
Nettie-Wies-Nancy-Ans-Jantine
Marja-Annemarie&Merit-Diny-Anja
heel erg bedankt voor de schitterende verjaardagskaarten (sommigen gecombineerd met een kerstwens)!

Ook de ontvangen kerstkaarten wil ik jullie graag laten zien!
De een nog mooier dan de ander:
 Irene-GerJanne-Nelleke-Wies
Colinda-Ans-Anja-Annemarie&Merit-Riek
Daphne-Nancy-Caroline
Nicolette-Oma-Jantine-Karin
heel erg bedankt voor jullie kerstkaarten (sommigen gecombineerd met een verjaardagswens).
Ik heb alle kerstkaarten in de kamer aan een lijntje hangen..... staat supergezellig!

Op deze laatste dag van het jaar wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn berichten in 2019, maar ook voor de superleuke contacten die door het bloggen ontstaan zijn!
Graag wil ik jullie een heel goede en veilige jaarwisseling wensen!
Op naar 2020.

11 opmerkingen:

  1. Altijd een leuk gezicht al die kaarten die je gekregen hebt. Jij ook nog bedankt voor je kaarten, had ik volgens mij nog niet gedaan.
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je verjaardagskaartjes en kerstkaartjes hier te laten zien, ziet er gezellig uit zo bij elkaar!! We willen jou ook bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes op de blog, altijd zo gezellig om te lezen! Verder wensen we jou een goed en creatief 2020 toe, alvast een fijne jaarwisseling!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bedacht Angela!
    Jullie ook een heel fijne en veilige jaarwisseling en voor 2020 alle goeds!!
    Liefs xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop kaarten heb je gehad ook al zijns sommigen gecombineerd met kerst! Altijd een leuk gezicht!
    Jij ook bedankt voor je mooie kerstkaart die hier nog in de bus viel zaterdag.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je zoveel kaarten heb mogen ontvangen. Ik weetniet wanneer je jarig was maar alsnog van harte gefeliciteerd. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt prachtige kaarten gekregen Angela, voor je verjaardag en kerst. Ik weet ook niet wanneer je jarig bent, en bij deze feliciteer ik je dan ook nog even! ook wil ik je bedanken voor de leuke challenges die je het afgelopen jaar hebt georganiseerd! Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo in het zonnetje gezet te worden met prachtige kaartjes! Je verjaardag weet ik ook niet maar alsnog van harte hoor! En een heel goed 2020! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om dubbele post te krijgen, gelukkig heb je die van mij ook ontvangen. Fijne jaarwisseling en veel creativiteit voor het nieuwe jaar
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie rij met kaarten Angela. Fijn dat je zo verwend bent. Een hele goede jaarwisseling gewenst en voor jou, Martin, kinderen en kleinkinderen alle goeds voor 2020.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten! Ja moeilijk op een gegeven moment he, wie had je nu al wel en wie niet..iedereen zit overal en het is niet meer bij te houden.
    Gelukkig Nieuwjaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent goed verwend met al die mooie kaarten, gezellig hoor!
    De beste wensen voor 2020,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela