Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 16 mei 2017

Fenne!

Hallo allemaal!

Een paar blogberichten geleden heb ik jullie geschreven dat ik naast kaarten maken, de Silhouette Cameo ook gebruik voor het snijden van afbeeldingen of teksten om deze vervolgens op t-shirtjes en rompertjes voor baby's te persen.
Vandaag wil ik jullie een rompertje laten zien.
Onlangs is een kameraad van onze zoon vader geworden van een prachtdochter met de naam Fenne.
Ik heb een rompertje van de Hema (goede kwaliteit) met een grappige tekst bedrukt en verpakt in een gepimpt doosje. De nieuwbakken ouders konden het cadeautje zeer waarderen.




Binnenkort mag ik weer aan de slag voor onze oudste dochter Leonie.
Zij en haar man hopen eind september weer mamma en pappa te worden van een zoon!
Hoe gaaf is dat..... Casper krijgt een broertje!
Er is dus werk aan de winkel :). De muren van de nieuwe kamer van Casper moeten nog voorzien worden van het nodige rijdend materieel. Zo gauw ik dat klaar heb, zal ik de foto's laten zien. 

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn op mijn blog en graag tot een volgende keer.
Een fijne avond allemaal.

6 opmerkingen:

  1. erg leuk gemaakt , ik blijf het ook leuk vinden om dit cadeau te geven, en ohhh weer opa en oma ben benieuwd wat voor leuks je op de muren gaat maken.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat jullie weer opa en oma worden..gefeliciteerd.
    gaaf rompertje en een mooie verpakking heb je gemaakt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan. Gefeliciteerd dat je weer opa en oma gaat worden. Erg leuk om daar de Silhouette bij te gebruiken
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk cadeau heb je gemaakt dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supergaaf!! Leuk he, die Silhouette, ik mag ook graag aan de slag met shirtjes voor kleindochter. En van harte, een kleinkind erbij over een poosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een geweldig cadeau heb je gemaakt. Super leuk rompertje en de verpakking steelt de show hoor! Wat gaaf. En wat leuk dat jullie weer opa en oma gaan worden. Dat lijkt me heel bijzonder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela