Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 18 maart 2017

With Love!

Goede morgen allemaal!

Gisteren mocht ik weer een blogbericht verzorgen op het Craftlinersblog.
Vandaag wil ik jullie graag uitleggen hoe ik mijn DT-bijdrage voor de lopende challenge bij Craftliners gemaakt heb.
Het thema van de challenge is bling-bling e/o parels.
 Zoals jullie kunnen zien, heb ik weer de TODO gebruikt. Ditmaal voor de achtergrond. 
Voor deze kaart heb ik een zgn. 'foil press' van TODO gebruikt. Dit is een stans die alleen het patroon op het papier perst als het ware. Daarnaast heeft TODO ook een bijpassende stansenset, waarmee je het patroon in zijn geheel uit kunt stansen, maar ook een aantal onderdelen daarvan.
Ik heb er deze keer voor gekozen om het patroon in zijn geheel te stansen.

Ik ben begonnen met het verwarmen van de TODO.
Ondertussen heb ik de bloemetjes die ik wilde gebruiken alvast uitgesponst, opgebold (met een groffe embossingpen en een kunststoffen prikmatje) en op elkaar geplakt en in het hart van de bloemetjes een plakparel geplakt. Voor de bloemetjes heb ik lila en purper cardstock van PapiColor gebruikt. Ook heb ik vast de basiskaart uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. Vervolgens heb ik alvast de omtrek van de TODO stans op lila PapiColor cardstock getekend en met de hand uitgeknipt.
Inmiddels is de TODO goed warm en kan ik het patroon foilen op glad wit cardstock op stand 3, even af laten koelen en het foil voorzichtig verwijderen. Daarna heb ik het hotfoil patroon in zijn geheel uitstansen en op het lila oplegvel geplakt. Vervolgens het geheel verhoogd op de purperen basiskaart geplakt. Omdat de basiskaart enkel is, heb ik met de elektrische snijmachine een kaartensteuntje gesneden en deze erachter geplakt, zodat de kaart kan staan.
Daarna ben ik begonnen de kaart 'aan te kleden'.
De tekst heb ik gemaakt met behulp van een Groovi plaat met allemaal teksten. De tekst heb ik daarna uitgestanst met een (oude) stans van Spellbinders en de swirls aan beide kanten eraf geknipt. Deze stans heb ik nogmaals gebruikt voor purper cardstock en de tekst op twee punten erop vastgeplakt. Omdat je de lijmresten door het perkament ziet, heb ik er 2 bloemetjes overheen geplakt.
Ook de tekst heb ik verhoogd op de kaart geplakt.
Als laatste de bloemetjes verdeeld over de kaart opgeplakt.
Voor een lijstje met alle gebruikte artikelen verwijs ik graag naar het Craftlinersblog HIER.

Dat was het weer voor vandaag.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn! 
Een heel fijn weekeinde gewenst en graag tot een volgend blogbericht.

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat geweldig mooi is dat geworden
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Angela!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken wel to-do-lijstjes maar wat jij allemaal met een TODO doet is echt schitterend Angela!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty and such a gorgeous colour palette Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mooi Angela !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend dit kaartje voor weer een hele leuke challenge Angela
    SPRANKELEND mooi!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Angela. Mooie techniek met de TODO.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela.
    Wat een mooie kaart. Super mooie vorm en dank je voor de uitleg! Mooie kleuren heb je uitgekozen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Angela en het kaartmodel vind ik prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en je leuke berichtjes! Heb het hier in Egypte prima naar mijn zin. Alleen mis ik wel eens onze knutsel-/klets avonden. En ook al die mooie nieuwe dingen heb je hier niet. Heeft wel als voordeel dat je eindelijk je oude spulletjes gaat gebruiken.
    Prachtig kaartje heb je trouwens gemaakt. Dat is erg mooi spul met dat glimmende foil! Het ziet er zo eenvoudig uit, maar je hebt er nog heel wat werk aan zoals je het beschrijft. Voorlopig houd ik het nog maar bij mijn Copics. Ben ik ook heel tevreden mee. Lol! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela