Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 11 augustus 2014

Creative Cutting Challenges 50 - Alles Mag...

Goede morgen allemaal....
het is alweer maandag en voor deze maandag betekent dat een nieuwe challenge bij CCC
Helaas is dit ook gelijk de laatste challenge.... 

Sinds januari van het vorig jaar ben ik DT-lid en sinds oktober van het vorig jaar ben ik mede-beheerder van het blog. 
In de loop van het jaar zijn de werkzaamheden me echter boven het hoofd gegroeid....  Omdat verder niemand kans zag het blog te gaan runnen (waar ik alle begrip voor heb), hebben wij de moeilijke beslissing moeten nemen om er een punt achter te zetten. 
Dit vind ik erger dan ik in woorden kan uitdrukken. 
Het DT van CCC is - in mijn ogen - een uniek team en dan is het héél moeilijk om deze beslissing te nemen.... maar het is niet anders. 
Door de ziekte van manlief en zorgen om de gezondheid van beide dochters lukt het me niet meer om me voor de volle 100% in te zetten en elke week minimaal 2 berichten te plaatsen op het CCC blog.... 
Het maken van de creaties heb ik altijd met zeer veel plezier gedaan.... en doe ik nog steeds. Ook al bestaat het CCC blog dan straks niet meer,  'Silhouettecreaties' blijf ik maken....... een heerlijke uitlaatklep *grijns*.

En dan nu de challenge.... deze heeft als thema 
ALLES MAG.... 
hoe makkelijk wil je het hebben *lol*.
Van één van de sponsoren voor deze challenge (The Paper Shelter) hebben we 3 digi's gekregen. Elke digi wordt door 2 DTers gebruikt. Maria en ik hebben gekozen voor Si Belle en ik heb er de volgende kaart mee gemaakt.


Gebruikte materialen:
* digital stmap: TPS - Si Belle!
* kleurmedium: Prisma Premier kleurpotloden
* digital designpaper: SherryK Designs - love in Paris
* digital designs: Silhouette Online Store:
 - pop put card
   - heart of roses
  - realistic rose
         - swirls word amour
- wine bottle
    - red wine glass
Zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn, heb ik alle digital designs met het print&cut systeem voorzien van de 'juiste' kleuren. Het geheel heb ik afgewerkt met wat glitterglue om de randen van de digi en de roos en verder heb ik wat plakparels gebruikt.

Omdat dit onze laatste challenge is gaan we eruit met een klapper..... naast The Paper Shelter is ook CardsEtcShop deze challenge onze sponsor.


Veronica van The Paper Shelter sponsort ons met een waardebon van maar liefst $ 20,00.... hoe leuk is dat?!?!?
En CardsEtcShop sponsort ons met een waardebon van € 12,50 te besteden in Jolanda's webshop vol met schitterende patronen.... wat willen we nog meer?!?!?!?



Wij hopen dat jullie allemaal massaal meedoen.... 
Hop even naar ons challengeblog om te zien wat de andere dames van het DT gemaakt hebben.
Volgende week maandag en die week daarop zullen Ula, Margret en wellicht de andere dames ook nog een keer hun creaties laten zien voor wat extra inspiratie....

Deze kaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenge:
#De Creatieve Zebra: 12 - alles mag

Dat was het voorlopig weer.
Allemaal heel erg bedankt voor het langskomen en de leuke reacties telkens... dit waardeer ik zeer.
Een hele fijne maandag gewenst.


10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Angela en zo'n leuke digi!! Jammer dat het blog stopt.
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie frisse kaart Angela, lekkere zomerse kleuren
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk en super girly! Mooi weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela
    Dezelfde digi maar heeeeel anders. Mooi zo in het roze en leuk een wijnfles erbij.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laatste creatie voor CCC is weer een plaatje Angela! En heel goed gebruik gemaakt van onze favoriete machine de Cameo.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een geweldig leuk kaartje van gemaakt. Heel jammer dat CCC ermee gaat stoppen, maar ik begrijp heel goed dat je gezin je steun heel hard nodig heeft.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met leuke digi Angela. Helemaal in 't roze.
    Jammer dat je moet stoppen met het CCC blog. Maar je gezin gaat voor en je moet daarbij ook aan je eigen gezondheid / spankracht denken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart helemaal in het roze.
    Jammer dat je soms ook vervelende keuzes moet maken.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela