Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 7 juli 2014

Creative Cutting Challenges 48...


Goede morgen allemaal....
vandaag geen bijdrage van mij voor de nieuwste challenge van CCC. 
Als alles meezit zien jullie mijn bijdrage bij de extra inspiratie blogpost van volgende week maandag.

Het thema van de challenge voor de komende 14 dagen is 'gevleugelde vrienden'.
Dit kan van alles zijn..... als het maar vleugels heeft.
De andere dames van het DT hebben niet stilgezeten en hebben ter inspiratie schitterende kaarten/creaties gemaakt...... deze zijn HIER te bewonderen.

Deze challenge wordt gesponsord door Creabest met een waardebon van maar liefst € 15,00.


De sluitingsdatum is zondag 20 juli 23.55 uur.

Dat was het voorlopig weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela