Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 14 oktober 2013

Creative Cutting Challenges 29...

Goede morgen...
Wat vliegt de tijd toch!!! Het is alweer maandag én deze maandag weer een nieuwe challenge bij Creative Cutting Challenges. Dit keer hebben we een hele leuke opdracht vind ik zelf; nl. een creatie maken met 1 lint, 2 brads en 3 bloemen of embellishments.
The Paper Shelter is dit keer onze sponsor.... en oohh wat vind ik de digi's van TPS leuk!!! Ik heb dit keer gekozen voor dr. Pepe L'Souris en heb er de volgende kaart mee gemaakt:
Omdat ik in tijdnood zat, heb ik de ingekleurde versie van dr. Pepe gebruikt en daar papier bijgezocht; dat had de nodige voeten in de aarde, maar uiteindelijk vond ik een oude Flip-Flop Desktop Minikit van Creamation (wie bewaart heeft wat *lol*)... en vraag me niet hoe ik er aan kom *grijns*.
De sketch is van Friday Sketch Challenge.
Het lint dat ik gebruikt heb is van Marianne Design en de brads en eyelets komen uit mijn voorraaddoos.
Dr Pepe heb ik met de Silhouettesoftware geprint/gesneden. De tekst is eigen ontwerp en geschreven/gesneden met de Silhouettesoftware. De randen heb ik dit keer bewerkt met Cat's Eye - Topaz. 
De 3 embellishments (stethoscoop-spuit-pleister) heb ik in wit cardstock 3x uitgesneden met de Silhouette en vervolgens op elkaar geplakt en gekleurd met stiften.
Zoals jullie inmiddels gewend zijn, duurt de challenge weer 2 weken. Hop ff naar het CCC blog om te zien wat mijn teammaatjes gemaakt hebben; ook dit keer weer heel verschillende uitwerkingen van de opdracht. 
Wil je kans maken op een tegoedbon van € 20,00 in de webshop van The Paper Shelter doe dan gezellig met ons mee. Ik ben zeer benieuwd naar jullie creaties.

Dr. Pepe doet aan de volgende challenge mee:

Dit was het voorlopig weer.... allemaal bedankt weer voor het langskomen en de leuke reacties en graag tot een volgend blogbericht.
Een hele fijne maandag gewenst.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Angela
    Wat heb je een mooi bloglayout, schitterend hoor.
    Je kaartje is goed gelukt,vooral de 3 embellishments maken het helemaal af.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als je niet beter wordt van zo'n kaartje weet ik het ook niet meer, vindt hem zo leuk.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk!!!Gaaf die embellishments en degene die dit kaartje ontvangt is vast zo weer beter!!
    Een gezellige maandag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige kaart Angela!! Vind de embellies helemaal super, en dat afdrukje is een schatje.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zoooooooo leuk Angela, een super kaart ook al heeft het wat moeite gekost *lol*!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met deze gave muis! Wat een leuk tekstje ook en dan die leuke dingetjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een onwijs leuke kaart Angela!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A real cute and cool creation Angela. Hope you are both well.
    Hugs
    Cathy
    xxxxxx


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal grappig deze kaart! En die kleuren zijn apart, maar oh zo mooi! Fijne week, groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig leuke kaart Angela en je 'vouwkaart' is ook top!
    hartstikke bedankt voor de prachtige kaart die ik vandaag mocht ontvangen;0))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie, vrolijke kaart met een schattige dokter erop. Heel leuk met de medische dingen erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super leuke kaart Angela
    erg leuk die dokter muis

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje Angela, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute card, love the image and embellishments. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela