Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 14 juni 2013

Smile...

Goede morgen allemaal...
Vandaag wil ik jullie een mannenkaart laten zien. Deze heb ik gemaakt voor onze buurman, die vandaag 30 geworden is en als hobby fotograferen heeft.
Aangezien mannenkaarten vaak niet te veel 'poespas' bevatten, leek het mij een goed idee om in de bibliotheek van mijn Silhouette te snuffelen naar een geschikt snijfile en voilá...... dit is 'm geworden.
Als basis heb ik 3 bruintinten van PapiColor Original gebruikt; erg fijn papier om te gebruiken voor snijwerk met de Silhouette. Zowel het fototoestel als de tekst en cijfers heb ik gesneden met deze 'helse machine'... zoals manlief 'm vaak noemt *lol*. 
Omdat ik de achtergrond erg kaal vond en de kaart te breed was om het door de Cuttlebug te draaien, heb ik spikkels aangebracht met een Molotow One4All marker (vanilla). Deze heeft een hele mooie gelijkmatige verfafgifte.

Deze kaart wil ik laten meedoen met de challenge bij Krea2Day. Daar vragen ze deze maand een mannenkaart.

Rest mij jullie te danken voor alle leuke reacties en jullie alvast een heel fijn weekeinde te wensen....
Tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. hij is wel erg leuk angela,
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf zeg, leuk papier, lekker stoere uitstraling en hoe leuk is dat smile met de flitsen erbij!

      Verwijderen
  2. Wauwwww Angela wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. SUPER.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt Angela, hij is heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave mannenkaart leuk om te krijgen.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo toepasselijk deze kaart... Een prachtige kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige toepasselijke kaart, super gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie mannenkaart.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela