Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 mei 2013

Attentie.....

Even een geheugensteuntje *lol*.....
Vandaag gaat de 2e week van de 'eten en drinken' challenge bij Creative Cutting Challenges in.... het zou zó leuk zijn als we nog een (flink) aantal deelnemers mogen begroeten. 
De prijs is niet niks hoor!!! Als je wint (via random.... dus iedereen heeft GELIJKE kansen) mag je voor $20 besteden in The Paper Shelter webshop.... wie kent deze schitterende digi's nou niet?!?!
Voor alle duidelijkheid: 
Je hoeft niet persé een digi van TPS gebruiken voor deze challenge.... 
Alles wat je maakt met je plotter of stansmachine (denk aan de nieuwe Creatables van Marinanne Design) én wat te maken heeft met eten en drinken (denk aan verjaardagen, barbequen, koken enz) is meer dan welkom.
Hop ff naar het CCC-blog; Marjan onze GastDesigner van deze week en Margret hebben allebei schitterende kaarten gemaakt voor de 'extra inspiratie'....
Dus dames boor je creativiteit aan en doe gezellig met ons mee....

1 opmerking:

  1. Hoi Angela,

    Ik Wil je heel erg bedanken voor de verjaardagskaart die je mij gestuurd heb!! Mooie warme kleuren en die tekststempel is echt super mooi gedaan! Dank je wel!!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela