Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 29 april 2013

Creative Cutting Challenges 18...

Goede morgen allemaal...
De weken vliegen voorbij; alweer maandag en deze maandag het begin van een nieuwe challenge bij CCC. Dit keer vragen we jullie creaties te maken met bloemen... dat kan zowel met de stans- als met de snijmachine. Om dicht bij de opdracht te blijven, heb ik een simpele kaart gemaakt met het accent op de bloem. 
Het snijpatroon is uit de Silhouette Onlinestore. De tekst heb ik in paint gemaakt en rechtstreeks op het cardstock geprint. 
In eerste instantie wilde ik ook groen op de kaart verwerken, maar het groene cardstock dat ik had, vond ik er niet helemaal bij passen... dus dan ook maar een groen exemplaar gemaakt.
Ook hier heb ik de tekst in paint gemaakt en direct op het cardstock geprint.

Benieuwd naar wat mijn teammaatjes en onze gastdesigner José gemaakt hebben?? Hop dan snel naar het CCC blog.... en slinger je snijplotter aan of duik in je stansenvoorraad (ik wed dat er genoeg bloemenstansen tussen zitten *lol*) en doe dit keer gezellig mee.....
De sponsor is Designs on Cloud 9. Als je wint mag je voor $20,00 aan patronen (zowel in GSD en SVG bestand, als in PDF en JPEG bestand) uitzoeken.... hoe leuk is dat!?!?!

Dames dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje en leuke reacties en graag tot een volgende blogbericht...
Een hele fijne dag gewenst...

17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Angela, prachtig die bloemen, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat een geweldige kaarten, super die tekst ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartjes Angela!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, vooral de gele versie, die vind ik echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloemenkaarten
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten, vooral de gele bloemenpracht is te gek Angela!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two gorgeous creations Angela.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De weken vliegen idd voorbij; nog zoveel ideeën in het hoofd en niet genoeg tijd om ze allemaal met of op papier te krijgen...
    Mooi vind ik deze bloemen, vooral de gele vind ik ´n beauty!
    Mijn voornemen voor deze week is in ieder geval met bloemen te gaan werken (al is het maar gestempeld...); daar heb je me mee geïnspireerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Angela
    prachtig die bloemen!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zijn ze mooi, echt super gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie chique kaarten! Prachtige bloemen heb je gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaartjes Angela
    En dan die bloemen.
    Echt top gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten heb je gemaakt Angela.
    Wat een kleur ontzettend veel ermee kan doen! Ze lijken totaal anders.
    De bloemen vind ik erg mooi, dus maar snel in SS gaan kijken. ;D
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat weer prachtige kaarten Angela!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaarten Angela en hele mooie bloemen er op.
    lieve groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh Angela; wat een geweldige kaarten zeg! Die gele is mijn favoriet van deze twee. Echt super gedaan!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela