Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 15 augustus 2011

Thank you ....

Dat zou ik willen zeggen aan alle trouwe volgers van mijn blog. Erg leuk om iedere keer de verschillende reacties te lezen.


Ik dacht gisteren... kom ik doe eens wild *lol* en maak een easelkaart. Deze kaartsoort ben ik al overal tegengekomen (in nog 'wildere' vormen) en ik was  iedere keer van plan om 'm te maken.... dus bij deze.
De digi is van 'Create with TLC' (ingekleurd en wel) de blauwe achtergrond zijn embossingfolders van ProvoCraft.


De tekst heb ik in een frame van CTLC 'geplakt'. Het frame heb ik op canvascardstock geprint en ingekleurd met Derwent en vervolgens bewerkt met de blender van Derwent (had ik gezien op het blog van Jolanda; bedankt meis).
De kaart heb ik verder afgewerkt met wat lint, plakparels, vlinders (Marianne Design) en wat cornerbrads.

Dit was het voorlopig weer... 
Allemaal een hele fijne dag gewenst.
xxAngela

1 opmerking:

  1. Hi Angela,
    goh wat leuk dat ik je 'geinspireerd' heb..:-))
    Je kaart is weer helemaal toppie! wat zijn ze toch mooi he die embossingfolders! Eigenlijk gebruik ik ze veel te weinig...ze geven zo'n mooi effect! Gaaf gemaakt dat frame!

    doeiii
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela