Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 10 juli 2011

Dancing in the Moonlight...

is een hit uit 2000 van de groep Toploader. Dit liedje heb ik al een hele tijd in mijn hoofd... niet zo verwonderlijk overigens, want dochterlief heeft het op haar iPod staan en 'speelt' het soms tig keer op een dag af.

'Dancing in the Moonlight' is ook de tekst van onderstaand kaartje. De tekst is een (bewerkte) freebie van 'Create with TLC'. 


De challenge van deze week bij Karens Doodles is 'double trouble' en houdt in dat je 2 digi's op één kaart moet gebruiken. 'Rosie Dance' is één van mijn favorieten en daar heb ik de maan van de digi 'Winter Scene' bijgevoegd.
Rosie en de maan zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft en daarna uitgestanst met een ronde Nestability. Rosie's jurk heb ik bewerkt met GlitterGlue Diamond.
Het designpapier is een digipaper... dit keer van Crafter's Companion. De kaart is verder opgeleukt met bloemetjes, pareltjes en band uit mijn voorraadbak. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies.
De layout is van Hanna&Friends en is de challenge van deze week.

Dit was het weer voor vandaag....
Bedankt voor jullie bezoekje en leuke reacties en wellicht tot een volgende keer.
Fijne avond allemaal...
xxAngela

7 opmerkingen:

  1. Dat enige liedje zit nu ook in mijn hoofd en Rosie is ook helemaal in the mood zo te zien!
    Hele leuke kaart Angela!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card Angela, it's sooooo sweet.
    Thanks for playing along on Karen's Doodles this week
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww die is gaaf Angela
    ik krijg spontaan zin om te dansen hihihi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhh wat is ie leuk, echt super gaaf gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Angela!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig, en zo'n mooie kleurcombinatie met dat zonnige geel! past goed bij de vrolijke uitstraling van de stempel.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela