Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 10 maart 2011

Silhouette snijmachine...


Deze kaart heb ik gemaakt toen ik de Silhouette nog niet zo lang had en nog niet durfde te snijden; bang dat ik dwars door de snijmat zou snijden. Dus heb ik ipv het mesje de sketch pen gebruikt. De schets heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoftpotloden en daarna heel voorzichtig uitgewassen met doezelaars en reukloze terpentine. Het nadeel van de pen is nl. dat de lijntjes kunnen uitlopen en verkleuren bij het uitwassen. Het designpapier dat ik gebruikt heb is uit een paperpad van de Action.


Toen ik deze kaart gemaakt heb, had ik de Silhouette al langer...
De beertjes en de border zijn gesneden met de Silhouette en de namen van de babies zijn getekend met de Silhouette. Het designpapier is van Basic Grey - Euphoria.
De bloemen zijn gemaakt met creative flowers nr 5 van Crealies.
xxAngela

1 opmerking:

  1. Hello Angela,
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Ik heb een toertje gemaakt op je blog en vind je kaartjes heel mooi.
    Dank ook voor je reactie op mijn berichtje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela