Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 november 2017

Snel beter worden...

Goede morgen allemaal!

Gezellig dat jullie mijn blog weer gevonden hebben.
Het lijkt wel of in deze tijd van het jaar de beterschapskaarten niet aan te slepen zijn.
Vorige week had ik weer ff tijd om de met kleurpotloden ingekleurde muisjes van MFT op een kaart te verwerken.
Deze muisjes lenen zich erg goed voor beterschapskaarten, vind ik.
Ik heb er gelijk maar twee gemaakt.



Ik vond nog een paar velletjes van het designpapier 'Autumn' van Carta Bella.
De tekst heb ik in LibreOffice gemaakt en de stansen zijn allemaal van MFT.

Onder het genot van een kopje koffie was ik ff aan het hoppen langs diverse blogs en kwam de challenge bij '2 Sisters on the blog' tegen..... laat dat nou net het thema 'beterschapskaart' zijn.... dus daar doen de muisjes aan mee.

Challenges:
'2 Sisters on the blog': 9 - beterschapskaart
Crafting from the Heart: 184 - anything goes
Creative Fingers Challengeblog: 141 - anything goes
Lil Patch of Crafty Friends: 70 - anything goes

Vandaag een bezoekje aan de tandarts.... ik ben niet de klos, maar Martin. Breng hem er ff met de bus naartoe en haal hem weer op; dit is de eerste sessie van een reeks van 3 afspraken :(.

Wens ik jullie allemaal een fijne maandag..... lekker weer om bij de kachel te blijven.
Tot een volgende kaart.

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei weer super leuk Angela, te schattig tcoh die enige stempeltjes!
    Sterkte voor Martin, mijn laatste bezoekje was beslist geen pretje na een moeizame extractie zoals de tandarts dat zo leuk omschreef!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kaartjes! Ik vind de muisjes " om op te vreten".
    Heel mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je schattige muisjes toch Multi inzetbaar!!
    Mooie kaarten en leuk alles met die doorgestikte randjes.
    Is hier inderdaad ook nat en fris, kachel staat lekker aan, nieuwe plaatjes uitgeprint en straks heerlijk even kleuren.
    Jij ook een fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie beterschapskaartjes met de schattige muisjes!
    vanmorgen ook bij de tandarts geweest...controle ben er weer voor een half jaar vanaf.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes, hier moet je wel beter van worden.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 Hele leuk beterschapskaarten. De muisjes zijn erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer twee hele leuke kaarten met muisje. Sterkte voor Martin bij de tandarts.
    En gefeliciteerd. Ik zag ,dat je met een van je muisjeskaarten, gewonnen hebt bij Creative Sketchy Girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig leuke beterschapskaarten, lief met de muisjes en je papiertjes zijn ook leuk.
    Sterkte voor Martin,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zijn inderdaad veel mensen ziek op het moment heb ik het idee Angela. Lieve kaarten om iemand beterschap te wensen. Mooie warme kleuren en muisjes veroveren de kaartenwereld geloof ik, erg cute...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes zijn deze superleuke kaarten met de leuke papiertjes en muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two really cute creations Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn het twee leuke beterschapskaarten geworden. Tja de muisjes zijn ontzettend cute. Bofkonten die de kaart gaan krijgen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes zijn het Angela! De muisjes heb ik ook liggen, maar ben er nog niet aan toe gekomen ze te gebruiken....En ze zijn zo schattig!
    Sterkte voor Martin! Nooit leuk en helemaal niet als je van te voren wet dat het meer dan 1 afpraak zal zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela