Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 23 november 2017

52 Weeks to Christmas - week 47

Goede morgen allemaal!

Afgelopen week ben ik lekker aan het kleuren geweest met digi's van Beccy's Place. Niet iederen houdt van cute (digi)stamps en BP heeft hele mooie kerstdigi's.
Vandaag laat ik jullie een kerstkrans zien.
Ik heb heel lang gedubd hoe ik de digi op de kaart moest plakken..... maar uiteindelijk kwam ik er (hoop ik) uit.... het hangende lint valt naar beneden en niet omhoog; toch?!?!
In ieder geval dit is 'm geworden.


De sketch van van Beccy's Place en het designpapier komt uit een héél oude paperpad van Action.
De digi heb ik weer ingekleurd met kleurpotloden en de besjes en het hart van de kerstster zijn bewerkt met resp. rode en gele Smooch (de voorloper van de pearlpen).
De sterretjes heb ik geponst uit goudkleurige spiegelkarton.

Challenges:

Rest mij jullie allemaal een heel fijne dag te wensen en graag tot een volgende kaart.

23 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Angela, wat heb je die mooie poinsetti stempel prachtig ingekleurd....chapeau!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Digi ziet er perfect uit zo ! Lintje naar beneden, Hihi ! leuk in de traditionele kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Angela, inderdaad lint hangt naar beneden...
    Wij maken af en toe ook een kaart met knipvel of mooie kerstroos...die zijn altijd voor een oude tante zeggen we dan..hahaha
    Maar inderdaad jong of oud, niet iedereen houdt van Digi,s

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig! En volgens mij hangt ie precies goed zo ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in klassieke kerstkleuren Angela.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart
    Wat mooi ingekleurd ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, heel mooi ingekleurde digi en mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart. De digi weer mooi ingekleurd Angela.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en deze digi vind ik ook prachtig. Het papier erachter vind ik ook erg mooi passen bij het geheel. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurwerk op deze kaart, mooi resultaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kerstkaartje Angela.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet lachen om je verhaal maar uiteindelijk denk ik ook dat dit de juiste manier is Angela, strikje naar beneden en alles past weer super bij elkaar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij is het goed met het lint naar beneden en anders waait het maar..LOL. Mooi ingekleurde digi en een mooie kerstkaart Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous Angela and the ribbon looks right to me.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela,
    Ik denk ook dat het zo goed is, de linten hangen naar beneden en wat past het papier er super bij, hele mooie kaart,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, en wat een mooi gekleurde afbeelding! Goede keus, dat lint naar beneden :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De traditionele kerstkleuren blijven altijd mooi !!!!
    Heel mooi geheel !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi Angela en de s]lintjes hangen mooi naar beneden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, mooi gekleurd Angela!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooie kaart, leuke papiertjes, mooie digi (zonder twijfel juist zo)...
    Fijne avond
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan me voorstellen dat je er even over moest dubben hoe je hem moest kleven, maar ik denk ook wel dat het zo hoort hoor ! Het is in ieder geval een mooie kaart geworden en je hebt de digi erg mooi gekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kerstkaargje heb je gemaakt Angela!
    Groetjes Suzan
    DGT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. You did a wonderful job colouring the image Angela, it looks fabulous. I love the little gold stars you added. Great choice of papers too, they coordinate perfectly and make your card extra festive. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela