Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 22 juli 2017

With Love...


Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een CAS-kaart voor jullie.
Deze kaart kunnen jullie vinden op het Kleuren met Potlodenblog en op het Craftlinersblog (waar een volledige werkbeschrijving staat).




Voor de kaart heb ik cardstock van PapiColor gebruikt en designpapier van First Edition - Love Story.
De afbeelding is een stempel van Gorjuss en heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden (Polychromos). Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
Haar: 271-273-275
Huid: 189-190-191
Jurk/Strepen legging: 130-191-142-181 (blenden met 132)
Legging: 170-174-173-181 (blenden met 205)

Hoe raar het ook mag klinken..... niet iedereen houdt van kaarten met 'toeters en bellen'.... en bloemen (heb ik in de loop der jaren gemerkt); dus deze keer geen bloemen, maar een zelfgemaakte embellishment.


Jaren geleden heb ik me laten verleiden tot de aanschaf van zegellak en -stempels (uiteraard een aanbieding hahaha) en er eigenlijk nagenoeg niets mee gedaan.... tot ik hoorde van Lydia dat Craftlines zegellak (wax eigenlijk) en aanverwante artikelen in haar assortiment zou gaan opnemen.
Dus ik snel aan het oefenen met mijn spulletjes.... met bovenstaande zegel als resultaat.
Ik moet zeggen dat ik het resultaat helemaal niet vind tegenvallen..... dus laat de zegel/waxlak van Aladine deze kant maar op komen :).

Afgelopen dagen hebben we weer een onverwachte logeerpartij gehad..... maar wel een hele leuke.
De man van Leonie moest ivm vakanties van collega's erg veel werken en stond Leonie er veel alleen voor. Dan is het erg fijn dat je je ouders hebt waar je op terug kunt vallen. Dus zijn Leonie en Casper woensdag, donderdag en gisteren bij ons geweest. Leonie kon haar rust pakken (wat erg nodig was volgens het highrisk-team waar Leonie tijdens deze zwangerschap ook weer onder valt) en ik kon voor Casper zorgen..... zo'n heerlijk ventje :).
Leonie en Casper zijn tegen zeven uur gisterenavond richting Apeldoorn getogen (gelukkig heeft Sebas het weekeinde vrij) en om acht uur stopte er een auto voor de deur die ons erg bekend voor kwam. Zoonlief kwam onverwachts eerder van vakantie terug en vond het gezellig de laatste dagen van zijn vakantie bij pa en ma door te brengen voordat hij weer naar België vertrekt voor zijn werk.
Kortom de ene onverwachte logeerpartij volgt de andere op..... en dat vinden wij erg hahahaha ;).

Rest mij jullie een heel fijn weekeinde te wensen en voor degenen die op vakantie gaan een heel fijne vakantie.

8 opmerkingen:

  1. Dat wax-zegel is super gelukt Angela en je CAS-kaartje met het perfect bij het papier ingekleurde GorJussje is.......GORJUSS haha!! Ik merk dat mijn bloemvoorraad ook voor geen meter slinkt, ga ze steeds minder gebruiken en las van de week in de krant dat de postzegel straks richting 1 Euro gaat, nou als er dan ook nog bijna overal 2 op moeten is het dan nog steeds zo leuk om van die dikke kaarten te versturen?????
    Wat wel heel leuk klinkt: jouw logeerpartijen...misschien een beetje druk maar wel een teken dat het heel goed vertoeven is in Huize Hollander!!! Zoon in Belgie is nieuw voor me, ook niet om de hoek maar in ieder geval wel met de auto te doen ipv een dag kwijt zijn voor een vliegreisje van amper 1 uur...........sloooopend!!!!

    Knuf xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,
    het lakzegel viel me meteen op, erg leuk.. Ik ben ook fan van Gorssel en je kaart is super, mooi papier ook.
    Lekker het huis vol gehad.. maar wel erg leuk.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute and lovely inside and out.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Angela! En wat origineel dat je de zegel er op hebt gedaan, super leuk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat klinkt zo leuk! Jij geniet daar natuurlijk heel erg van! Heerlijk je kinderen om beurten even bij je, toch? En onverwachts is vaak het leukst.
    Je kaart is prachtig. Mooi gekleurd en ik vind je embellie heel goed gelukt! Ik heb het idee dat we dat nog vaker bij je gaan zien ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk! En knap hoor zo'n zelfgemaakt zegel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Angela! Stempeltje is heel mooi ingekleurd en je zelf gemaakte zegel is ook goed gelukt.
    Gezellig die onverwachte logeerpartijtjes...altijd fijn als ze graag na huis komen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela