Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 27 juli 2018

Candy 500e blogbericht....

Dit bericht blijft bovenaan staan.
Voor andere blogberichten moet je ff naar beneden scrollen :).

Hallo allemaal!

In afwachting van de wijkverpleging was ik een beetje 'aan de achterkant' (zoals Lydia altijd zegt) van mijn blog aan het kijken en zag dat ik maandag (lees 25 juni) mijn 500e blogbericht geplaatst heb..... nu weet ik wel dat dat niet écht revolutionair is in 7 jaar tijd.... maar toch :).

Ter ere van dit 'heugelijke feit' geef ik een candy weg...... sterker nog; voor elke 100 blogberichten één candy.

Je hebt keuze uit:
1. winterstempel Wild Rose Studio en doosje purple chalk

2. paperpad IndigoBlu en tekststans 'gefeliciteerd' Crealies

3. paperpad ScrapBerry's en tekststans 'groetjes' Crealies

4. stempel Wild Rose Studio en stans Joy!

5. tekststempel sheet Marianne Design en pop-up stans Marianne Design

Wat moet je doen:
#Link je naam met het candynummer(s) van je voorkeur aan je blog 
#Zet de candy in de zijbalk van je blog met een link naar dit bericht en wordt (voor zover je dat nog niet bent) volger van mijn blog.

Je kunt meedoen tot 27 juli, daarna zal ik zo spoedig mogelijk de winnaars bekend maken.
Veel succes!





15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 500ste blogbericht!!
    Ik kom wel aan de "achterkant" van mijn blog om berichten te plaatsen,en de leeslijst te bekijken maar voor de rest kijk ik nooit ergens naar...zou niet eens weten waar ik het kan zien haha.
    Ik zou graag gaan voor prijs nummer 3 wat een prachtige paperpad is dat...
    Lief dat je wel 5 keer een prijs gaat weggeven.
    Hoop dat je gisteren de uitslagen in het ziekenhuis een beetje meevielen.
    Hier hebben we ook met die ellendige ziekte te maken, schoonmoeder en vriendin...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat er niets naars uit de scan is gekomen, hopen dat het met medicatie onder de knie te krijgen is..

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat de scan goed is !!!!!
    En congrats 500 ste bericht !!!
    Leuk 5 x prijs !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doordat jij aangeeft dat je je 500e bericht had geplaatst heb ik ook meteen bij mezelf gekeken. Doe ik ook nooit maar ik schiet ook al aardig op naar de 500. Ik zit op 484. Erg lief dat je zelfs 5 candy's weggeeft. Ik doe graag mee en ga voor nr 3.
    Fijn dat de darmen schoon zijn. Sterkte met de MS!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Angela for running this candy. I haven't took notice of my number of postings. I am pleased the scan didn't show anything very sinister and you know the cause. I hope the medication helps soon. Hugs Cathy xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Angela, fijn dat er niets uit de scan is gekomen. Dat is toch een geruststelling. Ik heb ook maar eens achter mijn blog gekeken. Ik ben nog minder revolutionair dan jij. Mijn 501e blogbericht vandaag in 8 jaar :(
    Wat leuk dat je weer met ons deelt vandaag.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,
    Wat fijn dat de scan goed was!
    Gefeliciteerd met je 500e blogbericht....en wat leuk dat je daar een candy aan koppelt!
    Mocht ik een van de winnaars zijn dan ga ik graag voor prijs no.2.....prachtig wereldpapier en aangezien wij twee kinderen in Australie hebben wonen trekt mij dat enorm aan!
    Ik zet de candy in mijn sidebar......succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,
    Elke mijlpaal verdient een feestje hoor! Ook als het je 100e bericht in 7 jaar was. Ik vind 500 toch best veel.
    Leuk dat je dat weer met ons gaat vieren. En ik weet dat ik al een keer en prijs bij je gewonnen heb, maar ik ga toch een kans wagen.... Dan ga ik voor nummer 1.
    Fijn dat de darmen schoon waren. Nu hopen dat het met medicatie onder controle te krijgen is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela,
    Fijn dat de darmen schoon hopelijk kunnen ze met medicijnen de MS een beetje in goede banen lijden.
    Op het moment reageer ik ook weinig op blog berichten heb je volgens mij al is verteld dat ik ook MS heb en bij mij gaat het op het moment ook niet super...veel pijn last van het weer en zo moe slaap slecht heeft jou man ook niet meer last met dit warme weer merk bij me zelf dat het in de zomer altijd wel iets minder gaat deze keer wel iets slechter als andere jaren. Ik probeer wel mijn DT werkjes te doen merk dat als ik eventjes zit te kleuren ook al ben ik moe er toch even mijn ontspanning mee kan pakken.
    Het beste voor je man.
    Groetjes Marja.
    En Natuurlijk gefeliciteerd met je 500e blog bericht ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er al heb geplaatst. Leuk dat je een candy weg geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Marja,
      getver wat is MS toch een verschrikkelijke ziekte.... en zo grillig. Dat zie je bij jou ook weer. Ja, Martin heeft ook veel last van het warme weer.... er staan nu 2 ventilatoren te blazen in de kamer en die sleep ik straks naar de slaapkamer en dan is het goed te doen voor Martin :). Het schijnt dat MS-patiënten over het algemeen méér last hebben van warmte dan van de kou.

      Zo jammer dat je zelfs je kleuractiviteiten niet lekker kunt doen zonder moe te worden....
      Toch is een beetje ontspanning en afleiding belangrijk... knap dat je dan toch doorzet; topper!
      Heel veel sterkte Marja

      Verwijderen
  9. Wat leuk dat je een candy doet ter ere van je 500e berichtje. Ik doe graag mee en ga voor nr 3. En wat fijn dat de darmen schoon zijn, toch weer een geruststelling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your 500th blogpost.
    Wow, wonderful prizes. You are really generous.
    Thanks for the chance to win.
    Greetings, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you so much, Angela, for the chance to win a great prize. Congratulations for the 500 blog posts. I am your new follower. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi getal en een mijlpaal die 500 berichten Angela. Ik had er nog nooit naar gekeken: zit op 630 in 7 jaar maar dat komt vooral door dt-werk in het verleden want nu is het aanmerkelijk rustiger op mijn blogje!!
    Wat leuk en lief dat je ons laat meedelen in de vreugde: ik ga voor nummer 3, mooi papier en heb al aardig wat Crealies-woordjes maar groetjes nog niet!!

    Liefs en bedankt, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations on your 500th blog post, wow, such a milestone ...
    Thank you so much for the chance to win these amazing goodies.
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela