Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 11 april 2018

Lente groetjes...

Hallo allemaal!

Genieten jullie ook zo van het prachtige lenteweer?
Vanuit de woonkamer kunnen we prachtig over het retentiegebied tegenover ons huis kijken en zien we de bomen met de dag groener worden.....
Om helemaal in lentesferen te blijven heb ik vandaag een lentekaart voor jullie.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Irene die wel wat lentevrolijkheid kan gebruiken.

Tijdens het opschonen van mijn pc kwam ik allerlei 'vergeten' digi's tegen *shame on me*.
Zo vond ik in mijn mapje CC-Designs een paar schattige eendjes en heb aan de hand van de sketch bij de Sketch-Tanten deze vrolijke lentekaart gemaakt:


Het designpapier komt uit een paperpad van K&Company 'Daffodil' en straalt een en al lente uit.
De vrolijke eendjes heb ik ingekleurd met FaberCastell kleurpotloden.


De randen van het DP heb ik bewerkt met DistressInk VintagePhoto. De besjes op het groene takjes designpapier heb ik licht aangestipt met Chrystal Pearls van NUVO; wat kun je daar schitterende 'druppeltjes' mee maken.... van groot tot héél klein; als je de foto's vergroot kun je de bewerkte besjes wellicht beter zien.
De tekst 'lente' heb ik gemaakt in een tekstverwerkingsprogramma en de 'groetjes' zijn gemaakt met een stans van Crealies.

De eendjes laat ik meedoen aan de volgende challenges:

Dat was het voorlopig weer.
Allemaal een heel fijne woensdag verder en heel graag tot een volgend blogbericht.

30 opmerkingen:

  1. Wat een droppie van een stempel en mooi en lief kaartje! Mooi kader voor de eendjes en erg leuk bijpassend papier, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart!!
    Wat een lieverds die kleine eendjes...
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging Voorjaar bij Kleuren met Potloden.
    Annemarie en Merit DT Kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee schattige eendjes op een hele mooie lentekaart, wat heb je leuk papier gebruikt,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wie süß! Eine ganz wunderbare Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute & pretty Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met de vrolijke eendjes!
    Het is eindelijk ook buiten lente...dacht dat die niet meer zou komen dit jaar haha.
    Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd is dit Angela. En met een echt voorjaarsgevoel. Superleuk dat je nu als deelnemer meedoet bij onze challenge bij KMP.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie frisse kaart en wat zijn ze schattig de eendjes. Mooi Design papier ook. Je krijgt zo echt het voorjaarsgevoel.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie net dat je ook meedoet met de Challenge bij Kleuren met potloden, gezellig en good luck.

      Liefs, Astrid.

      Verwijderen
  9. Je kaartje laat het zonnetje schijnen, want vandaag was het een beetje grauw hier in het zuiden des lands. Maar het afgelopen weekend hebben we wel heerlijk kunnen genieten van het voorjaar.
    Zo te zien stappen de kleine eendjes vol zelfvertouwen de lente tegemoet. Helemaal leuk!!!
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoope dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk met die eendjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart!
    Met vrolijke eendjes. Heel schattig. Daar vrolijk je Irene wel mee op lijkt me.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke lentekaart. Al dat geel laat het zonnetje maar schijnen, heb er zin in. Leuk dat je meedoet met de challenge. Grappig om dit aan jou te schrijven, succes met winnen en anders de top 3.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige eendjes!! Zo'n lief kaartje en ja, ik vind het ook heerlijk dat lenteweer!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello…. You have made a beautiful yellow card, using adorable little duck images…. Thanks for entering it into the ‘Favourite Colour’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw and hope you can join us again for our next challenge.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Angela! Het is zo'n vrolijk kaartje. Dat zal Irene goed doen. Mijn opkikkerkaart is haar kant uit gegaan en ik las bij iemand anders ook al dat ze aan blogdinnen een ookikker kaart zou sturen. Zo leuk is Blogland!
    Enhebt ok vele challenges gevonden zeg! En slim dat je de datum erachter hebt gezet. Heb ik ook al eens aan gedacht, maar vergeet het steeds...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh what a sweet image on this beautiful card. Thanks for playing along with us at The Cutie Pie Challenge. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful card....the image is adorable and I love to see so much bright and cheerful yellow

    Thank you for joining us at the Crafty Friends challenge, I would also like to thank you for joining in with the Cuties

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk vrolijke kaart heb je gemaakt, als je hier geen lentegevoel van krijgt... dan weet ik het niet meer! Bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatjes en ook stoer die eendjes! Heel leuk en bedankt voor het meedoen bij Crafty Friends Challenge Blog.Creatieve groet Ela *DT Crafty Friends Challenge Blog*

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card and lovely characters, thanks for sharing and joining us at Cutie Pie challenge cheers Sue N

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh how cute are these gorgeous chicks, lovely card Angela.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh what a cute and lovely creation - it makes me smile! Wonderful done,girl!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#16 – Pastel Colours)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card !The little ducks are so cute!
    Thank you for paying with us at Card Mania Challenge ! Wish you good luck...
    Veana R. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke lentekaart in mooi zonnig geel. Mooi achtergrondpapier en schattige digi. Leuk die accenten van pareltjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love it!
    Thanks for joining Crafty Friends
    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  27. very beautiful card. Good luck and thanks for playing along with us at Card Mania Challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT@CMC
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your card is wonderful.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Angela
    Thanks for sharing your super cute card with us at the Sweet Stampers Challenge.
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela