Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 19 februari 2018

Sketch-challenge Anrede...

Hallo allemaal!

Door het schitterende weer van de afgelopen dagen en een onverwachts bezoekje van Leonie met de boys, kwam er van freubelen erg weinig. Maar wat hebben we genoten, van zowel het schitterende weer als van Leonie en haar kleine mannekes; dit zijn écht dagen met gouden randjes.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, welke ik gemaakt heb n.a.v. de sketch voor de challenge van januari/februari bij Anrede.
Deze had ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nog geen tijd gehad om de kaart te plaatsen.
Waarschijnlijk hebben jullie de sketch al op diverse blogs voorbij zien komen.... dit is mijn uitwerking:


Net als bij de twee vorige kaarten heb ik ook voor deze kaart het digitale designpapier van FrouFrou Craft gebruikt, alleen deze keer icm met bruin cardstock.
Dit zijn de gebruikte materialen:
cardstock: PapiColor - nootbruin
designpapier: FrouFrouCraft - Anemone
stansen: Tattered Lace en My Favorite Things
ster: CraftConsortium - Star Buckle Charm
Op de border onderaan heb ik zilverkleurige gems geplakt. De randen van het DP zijn bewerkt met Ranger DistressInk - Walnutstain.

Allemaal een heel fijne avond en graag tot een volgend blogbericht.

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie! Wat heb jij ook de sketch mooi verwerkt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela,
    Je hebt mooi papier gebruikt en de sketch leuk uitgewerkt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Great card design and colours. I love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart prachtige kleuren die samen komen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,
    Dat was vast en zeker genieten !! Heerlijk dat kleine spul in huis.
    Je kaart is heel gaaf. De sketch is ook leuk. Ik heb hem ook klaar liggen. Nog even fotograferen en dan komt hij wel op mijn blog.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angela!
    De sketch heb je mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, leuk hè, die kleinkids? Die van mij komt morgen weer een dagje, gezellig!
    Wat een mooie winterse kaart, prachtig plaatje, alles matcht ook perfect! Digitaal papier gebruik ik ook wel eens, handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je genoten hebt van het bezoek van Leonie en de jongens.
    Je kaart is heel mooi. Mooi papier is dit en het past ook prachtig bij het plaatje van de anemoon.
    Gefeliciteerd met je top plaats met je vorige kaart. Altijd leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige uitvoering van de schets Angela en wat fijn zo'n onverwacht bezoek!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker van genieten zo'n verrassingsbezoek!!
    Mooie kaart!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful creation Angela. Glad you had a good time with your family.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela