Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 13 juli 2017

Kleuren met Potloden: Anything Goes!

Goede middag allemaal!

Afgelopen maandag is bij Kleuren met Potloden weer een nieuwe challenge van start gegaan.
Door allerlei beslommeringen en onverwachte logeerpartijtjes stond mijn voorbeeldkaart nog in de steigers bij het online gaan van de challenge.
Inmiddels is de rust (voor zover mogelijk in huize Hollander haha) weergekeerd en heb ik mijn voorbeeldkaart af kunnen maken..... en dit is 'm geworden: 

(excuses voor de slechte foto..... maar beter krijg ik 'm niet....helaas)

De sponsor van de challenge - met als thema 'Anything Goes' - is Craftlines.
Craftlines stelt een stempel uit de serie 'Gorjuss' ter beschikking.
Ik heb de stempel 'The Hatter' gebruikt en ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
huid: 132-189-190
haar: 268-180-280
hoed: 162-163-159-158-181
jurk-tas: 119-125-129-135
kraag-handschoenen-kousen: 105-170
De bloemen in de tas heb ik bewerkt met glitter glue.

De sketch is van Cheerful Sketches.
Het designpapier komt uit een paperpad van ScrapBerry's - Cherished Jewels.
Alle stansen zijn van Crealies.
De kaart heb ik verder afgewerkt met bloemen-lint-pearl pen.

Challenges:

Dat was het voorlopig weer.
De komende tijd zullen mijn blogposten waarschijnlijk beperkt blijven tot mijn DT-bijdrages.
De tweede zwangerschap van Leonie verloopt al even zwaar - zo niet zwaarder - als haar eerste.
Dus waar ik kan spring ik bij. Jullie begrijpen dat er dan naast de steeds zwaarder wordende verzorging van manlief (ben ook geen twintig meer hahaha) voor freubelen en blophoppen bijna geen tijd is.
Daarom waardeer ik het des te meer dat jullie mijn blog trouw blijven bezoeken; heel erg bedankt!
Zo gauw ik in de gelegenheid ben, hop ik jullie blogs bijlangs :).

Allemaal een heel fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer......

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer. Veel succes met je zorg taken.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie kaart !!!!!
    Succes met alle zorg voor je naasten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela, dat klinkt inderdaad druk! Logeerpartijtjes en dan bijspringen bij je dochter! Wat sneu dat het nu weer zo zwaar is voor haar. Fijn dat je kunt helpen.
    Je kaart is heel leuk! Mooi gekleurd ook weer. De stempeltjes van Gorguss zijn ook zo leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In mijn leeslijst zag ik een fotootje staan van een super leuke Gorjuss afbeelding. Ik MOEST dus even langs komen.
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt!!!
    Heel veel suc-6 met alles.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Heel mooi ingekleurd en de achtergrond heb je ook leuk gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Angela.Wat vervelend voor je dochter dat haar haar zwangerschap zo zwaar is. Maar fijn dat je haar kunt helpen! Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Angela!
    Stempel is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart!
    Zie een schattige foto van je kleinzoon met de hond.
    Fijn dat je je dochter tot steun kunt zijn met haar zware zwangerschap. Bloggen komt wel weer.
    Lieve groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Angela, hij is weer heel mooi geworden. Leuk die glitter details. En zorgtaken gaan altijd voor, dus als het dan een keer niet lukt met een kaart dan is dat heel begrijpelijk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful card.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is tie superleuk Angela!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met mooi kleurwerk van het Gorjussje, Angela!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela