Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 19 januari 2017

52 Weeks to Christmas - week 3

Goede morgen allemaal!

Met een beetje kunst- en vliegwerk is het me óók deze week weer gelukt een kerstkaart te maken.
Deze week een embossingkaart.
Als basis heb ik cardstock van PapiColor gebruikt.
Voor de kaart een strook van 14x28 bruin cardstock en voor het oplegvel een stuk ecru cardstock van 13,5x13,5. Het ecru cardstock heb ik met een oude embossingfolder van Cuttlebug - Holly door de stansmachine gehaald en wel zo dat het geëmboste deel aan de zijkant van het oplegvel komt. Daarna heb ik het oplegvel op de basiskaart geplakt.
Vervolgens heb ik een vintageplaatje van Marianne Design (vind het wel een beetje bij het weer van deze week passen) uitgestanst met een stans van Crealies en deze gemat op het bruine cardstock. Daarna heb ik de afbeelding verhoogd op de kaart geplakt. Als laatste de tekst (Crealies) 3x uitgestanst, op elkaar gelijmd en daarna op de kaart geplakt. 
Jullie zien dit is weer een heel andere kaart dan vorige week. Ik wil proberen voor 52 Weeks to Christmas zoveel mogelijk verschillende technieken te gebruiken. Kijken of me dat lukt ;).

Challenges:
52 Weeks to Christmas - week 3
Christmas Card Challenges

Dat was het weer voor vandaag.
Zondag ben ik er weer met een bijdrage voor het Kleuren met Potlodenblog; graag tot dan.
Een hele fijne donderdag gewenst.

21 opmerkingen:

  1. Mooi met die embossing!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor kunst en vliegwerk is je kaart super
    geworden !
    Zou zeggen volhouden !
    groeten Ineke DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Angela....ik hou van deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Angela! Je plaatje past inderdaad goed bij het weer van deze week!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Angela. De achtergrond is erg leuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht om het plaatje niet in het midden te doen!! Erg mooi gedaan met alleen deze kleuren. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gelukt deze kunst-en vliegkaart Angela. Er gaat rust van het geheel uit en leuk dat het plaatje nu eens niet in het midden zit:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kunst en vliegwerk hoor. Heel mooi!
    Groetjes Monique
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kerstkaart Angela!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,
    ik zag je kaartje gelinkt staan bij 52 weeks en aangezien ik het altijd leuk vind om nieuwe bloggers te ontdekken ben ik meteen volger bij je geworden ! Echt een erg mooie en stijlvolle kaart ! Ik heb ook nog een aantal van die plaatjes liggen, je hebt me op een idee gebracht !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kerstkaartje Angela..heel mooi in deze sepia kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Angela,
    leuk het embossing op de achtergrond ( mooie tak), leuk plaatje en de tekstjes van Crealies gebruik ik ook graag,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi met die embossingachtergrond!
    je hebt gelijk: door elke week een kerstkaartje te maken ga je meer variatie hebben! Volhouden, we helpen mekaar inspireren!
    Fijn dat je er alvast weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eenvoudig maar mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en fijntjes deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a beautiful card! Love it! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous card! Thanks for playing along with us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful winter scene! Thank you for playing along with Christmas Card Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela