Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 28 april 2011

LiliOfTheValley...

Op de site van LOTV kwam ik enige tijd geleden 'cute squares' tegen. Dit zijn voorgekleurde stempelafdrukjes. Ik heb er lang over nagedacht of ik ze nou zou kopen of niet....want het leuke van scrapkaarten vind ik eigenlijk het inkleuren van de afdrukjes ook al is het met de potloden van de kinderen van vroeger *lol*; van de andere kant is het ook wel eens makkelijk om de afdrukjes voor het grijpen te hebben. Uiteindelijk heb ik er een paar series gekocht. Onderstaande kaarten zijn gemaakt met deze 'cute squares' uit de serie Babies.... d'r was enige haast bij het maken van deze kaarten, dus kwamen deze afdrukjes goed van pas.




Het is wel wat lastiger om passend designpapier er bij te vinden. Vind zelf dat het me redelijk gelukt is. Het papier is van K&Company - Itsy Bitsy Boy en Itsy Bitsy Girl. Beide afdrukjes en de tekst zijn uitgestanst met  Nestabilities. Bij de jongenskaart heb ik een tekstdigi van Hobby Paleis gebruikt. De swirl is gemaakt met een creatable van Marianne Design. De naam 'Dean' heb ik uitgesneden uit het designpapier en op scrappersfloss vastgeplakt. 
De tekst van het meisjeskaartje heb ik uitgewerkt op de pc in OpenOffice. Verder heb ik een randpons van Martha Stewart gebruikt voor de rand middenin en voor de 2 hoeken. Het hoekje linksonder is uitgesneden met de Silhouette. Het geheel een beetje opgeleukt met vlindertjes en glitterglue.

Het meisjeskaartje wil ik laten meedoen met 'Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge'. De opdracht was een kaart te maken aan de hand van een bepaalde sketch.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en leuke reacties en tot een volgende keer.

Een hele fijne dag gewenst...
xxAngela

7 opmerkingen:

  1. De kaartjes zijn super lief en je bent er heel goed in geslaagd bijpassend papier bij de "kant en klaartjes" te vinden. Het zijn wel beeldige afdrukjes, jammer dat ze er niet meer zijn!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Angela, thanks so much for visiting my blog, which in turn gave me a turn to visit yours. your work is truly beautiful. And yes, I can understand how our card making releives stress. I also have a hubby who is disabled with MS and is like yours wheelchair bound. So I can truly understand what it is like to be a caregiver. Keep the cards coming, they are truly beautiful

    Hugs
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een schatjes, heel leuk gedaan ik had er nog nooit van gehoord "van die kant en klaar"plaatjes, maar wel handig hoor.
    Dank je wel voor de felicitaties, ja dit was wel een mazzel weekje inderdaad. En het scheelt inderdaad niet veel met die Karen's Doodles stempels hihi, maar ik heb ze nog niet allemaal hoor LOL. Het idee kan je gewoon lekker gebruiken hoor, veel plezier ermee.
    groetjes en fijne dag Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela,

    Het zijn erg schattige afdrukjes. Je bent er goed in geslaagd om er bijpassend papier bij te vinden. Het zijn allebei plaatjes van kaartjes geworden.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela
    Wat een super lieve kaartjes heb je gemaakt, wat zijn ze leuk zeg die afdrukjes, je bent er idd goed ingeslaagd om een mooie kleurencombi te maken.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,

    deine Karten sind super süß geworden. Ich weiß gar nicht, welche mir besser gefällt. Beide sind traumhaft schön.

    Groetjes Nicola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn twee prachtige kaartjes geworden. Kan me voorstellen dat het moeilijk was passend papier te vinden want normaal pas je je stempelafdruk natuurlijk aan je papier aan, maar ik moet zeggen dat het je heel goed gelukt is!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela