Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 10 september 2018

3e Reminder MHH-challenge 1 - verjaardagskaart vrouw

Goede morgen allemaal!

Wat is het toch leuk om te zien dat er elke week nog weer nieuwe inzendingen bijkomen! Dames heel erg bedankt voor al die prachtige inzendingen..... en het is nog niet voorbij.
Tot en met zaterdag a.s. kunnen jullie je (vrouwen) verjaardagskaarten nog inzenden.

Afgelopen week heb ik zowaar weer gefreubeld..... alleen geen reminder voor de challenge.
Ik heb mijn Cameo weer eens onder het stof vandaan gehaald om een aantal condoleance kaarten te maken..... ook dit soort kaarten heb je soms nodig en ik heb gemerkt door de jaren heen dat een eigengemaakte kaart zeer gewaardeerd wordt. Deze kaarten zal ik jullie een andere keer laten zien. 

Ik heb wél een reminderkaart voor jullie uit het archief opgedoken.
Het is een kaart die ik een flink aantal jaren geleden gemaakt heb voor mijn buurvrouw. 
De tekst en de hoekjes zijn respectievelijk geprint en gesneden met mijn oude Silhouette.
De digi is van Floppy Latte Design (weet niet eens of deze nog wel bestaat).
De digi is uitgestanst met een stans van Spellbinders en daarop heb ik aan de boven- en onderkant een hoekstansafdruk van Noor!Design geplakt.

De challenge loopt nog tot en met 15 september a.s. en de kaarten kunnen HIER gelinkt worden.

Gezellig dat jullie ff langsgehopt zijn en bedankt voor jullie leuke reacties :).
Een heel fijne maandag gewenst en heel graag tot een volgend blogbericht.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met een hele mooie digi. Mooie kleur kaart ook. Mooie sierlijke tekst ook.
    Ja, helaas moeten we de condoleance kaarten ook wel een maken. Maar wel leuk dat ze altijd erg gewaardeerd worden.
    Leuk ook dat je Challenge zo goed loopt. Een andere keer doe ik graag mee, maar deze mal had ik al.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Angela. Even een vraagje, met hoeveel kaarten mag je eigenlijk mee doen?
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicolette je mag met net zoveel kaarten meedoen als je zou willen..... ik doe niet aan minimum deelname en ook niet aan maximum inzendingen :).

      Verwijderen
  3. Hoi Angela, dat vroeg ik me ook af, hoe vaak mag je meedoen? Je hebt een mooie kaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu net je reactie hier boven, ik zal mijn kaart zo linken,
      Ansx

      Verwijderen
  4. This is so gorgeous Angela, very stylish.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela, hele mooie silhouette-kaart van een chique dame. Deze zijn tijdloos vind ik. Fijn dat je weer even tijd vond om te freubelen en condoleance-kaarten zijn inderdaad heel erg gewaardeerd en zeker zelfgemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,
    wat een succes zeg! Al 27 deelnemers! Geweldig! Je reminder kaart is een plaatje. Handig om er eentje uit je archief te halen! Ik ben ook benieuwd naar je kaartjes met de cameo. Gene idee hoe dat werkt, maar het is vast mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kaart met deze chique dame en wat fijn weer even te knutselen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en ook chique kaart, Angela!
    Ik gebruik de Cameo eigenlijk ook te weinig, maar voor de kaart voor Emmy kwam hij weer van pas en er gaat ook weer een T-shirtje komen met een eenhoorn erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een chique kaart Angela. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela