Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 12 mei 2017

CAS-kaarten

Goede morgen allemaal!

Onlangs heb ik een uitstapje gemaakt buiten mijn comfortzone *lol*.
Ik heb me aan een aantal CAS-kaarten gewaagd.
In de loop der jaren heb ik gemerkt dat niet iedereen even verrukt is van 'ingekleurde poppetjes'.... en wat doe je dan? Ik huldig wel het principe dat je kaarten stuurt die de mensen ook écht leuk vinden en als ze niet van 'ingekleurde poppetjes' houden, dan stuur je iets anders..... bijvoorbeeld een kaart met bloemen of vogels. 
Trouwe volgers onder jullie weten dat ik helemaal verslingerd ben aan mijn Silhouette Cameo, maar soms dreigt mijn trouwe vriend in de vergeethoek te raken; gewoon omdat er zoveel leuke technieken zijn (en te weinig tijd). Maar ik heb het goed gemaakt..... Cameo is afgelopen week flink aan het werk geweest. Naast de kaarten die ik jullie nu zal laten zien, heb ik ook een aantal rompertjes bedrukt met flex, welke ik gesneden heb met de Cameo (deze zal ik eerdaags laten zien).
Nu de twee kaarten.....
dit zijn ze geworden:




De afbeeldingen zijn handpainted watercolours en zijn gesneden met de Cameo. De tekst heb ik in de software van de Cameo gemaakt, uitgesneden en verhoogd opgeplakt.
Het cardstock dat ik gebruikt heb ik is allemaal van PapiColor.

Challenges:

Dat was het voor vandaag.
Morgen ben ik er weer met een bijdrage voor het Craftlinersblog.
Graag tot dan en een hele fijne vrijdag gewenst.

9 opmerkingen:

  1. Gorgeous work! thank you so much for sharing at PDE, Jackie DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap Angela ! Heel leuke kaarten ! Ik probeer toch ook voor ieder wat wils te maken zeg maar. Dat van de tijd, is herkenbaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Challenges.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie serie CAS kaarten heb je gemaakt Angela,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela, dat zijn heel mooie kaartjes. Mooi met dat zwarte randje erom heen.
    Maakt het net wat pittiger!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are beautiful. Thanks for sharing with us for the PDE Link Party #172 Card challenge.
    TTFN
    Debby ~ PDE Link Party Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi wow love them all what a great idea adore the painting you have done too Thanks for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela