Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 4 december 2016

Van Harte Beterschap!

Goede morgen allemaal!

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor Tieshan, het zoontje van Miranda.
Miranda deed een tijdje geleden een oproep om een kaartje te sturen naar Tieshan, hij zou nl. eind november geopereerd worden. Als het enigszins kan wil ik aan dit soort oproepen gehoor geven.... dus ook aan Miranda's oproep. Ik had begrepen dat Tieshan van voetballen houdt en het toeval wilde dat ik een leuke kleurplaat van een voetballer op mijn pc had staan..... een beetje verkleinen en voilà.... je hebt een digi. 
Het voetballertje heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden en na het kleuren heb ik de afbeelding uitgestanst met een Crealies XL stans. Ook de tekst is een stans van Crealies.
De sketch is van Creative Sketchy Girls en deze vond ik wel heel toepasselijk. 


Van de tweede cirkel heb ik nl. een voetbal gemaakt (uitgesneden met de Cameo). Het vrolijke DP komt uit een (hele oude) paperpad van de Action. De kaart is verder afgewerkt met wat houden sterretjes van Xenos.


Voor de liefhebber heb ik hier de nummers van de Faber Castell kleurpotloden:
haar: 199-280-182
huid: 132-189  190-217
shirt: 223-217  276-158  104-108-109
broek: 276-158  223-217
sokken: 109  217
voetbalschoenen: 223-217  104-108-109  181-199

Challenges:
Creative Sketchy Girls: Sketch 6 - Winnaar
Creative Craft Cottage: 76 Anything Goes
Card Mania Challenges: 87 Anything Goes
A Bit More Time To Craft Challenge: 33 Anything Goes

Dat was het voorlopig weer.
Ga zo een wandeling met de 'logeer'-hondjes maken en genieten van het prachtige winterweer!
Allemaal een heel fijne zondag gewenst en heel graag tot een volgend blogbericht.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke beterschapskaart. Op deze manier heb je een leuke digi gemaakt en voor een voetballer heel geschikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij hangt hier aan de lijn. Super leuk en lief dat je mee deed aan mijn oproepje. Zo veel kaarten gekregen .. Gisteren weer 3 op de mat. Elke keer dat blije koppie .. Zo leuk! Groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart! Ook een leuke sketch, perfect voor de voetbal kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela,
    wat leuk dat je een bezoek bracht aan mijn blog! Natuurlijk kom ik even bij je kijken en ik ben ook maar meteen volger geworden. Blijkbaar kruisen onze wegen vaak (KMP, Craftliners, kaartje Tieshan) raar dat ik dat niet eerder heb gezien.
    Jouw kaartje is heel gaaf! Leuk om tijdens ingrijpende gebeurtenissen post te krijgen, zeker voor kinderen!
    Groetjes en ik hoop je ook nog wat vaker bij mij te zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart en lief dat je dat stuurt.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van dit vrolijke kaartje zal Tieshan vast heel snel weer opknappen.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk en stoer kaartje voor de zieke Tieshan, dat zal hem goed doen! De Cameo (en de Silhouette Studio software) blijft inderdaad heerlijk om te gebruiken :-)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie en toffe opkikkerkaart voor Tieshan! Leuk om die te maken met 'onze' schets!
    groetjes
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Miranda's zoontje was vast blij met deze superleuke en vrolijke kaart met het prachtig gekleurde voetballertje! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card - thanks for joining us at Creative Craft Cottage.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wat een stoere kinder kaart, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een pracht van een kaart Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi
    mooi kaartje
    bedankt om mee te doen bij creative sketchy girls
    grtjs Lisbeth
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pretty card, I love it :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,

    Wat een stoere kaart! En super leuke kleuren!
    Dank je wel voor je bijdrage bij Creative Sketchy Girls!

    Creatieve Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. Thank you for joining us at Card Mania Challenge. Good luck!

    DT Evie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela