Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 10 juli 2016

Kleuren met Potloden juli challenge: Mannenkaart!

Goede morgen allemaal!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.
Deze maand is het thema
MANNENKAART.
Ik heb een kaart gemaakt voor een kleine man.
Zoals sommigen weten doe ik al jaren mee met 'Post voor Kanjers' en voor een knulletje van 8 heb ik deze kaart gemaakt:


De cowboy is een digi van The Paper Shelter en heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden. Daarna heb ik het ventje uitgestanst met een Nestability; daarbij heb ik de voetjes buiten de stans gelaten. De afbeelding heb ik daarna gemat op donkerrood cardstock.
Datzelfde cardstock heb ik ook gebruikt als basiskaart en voor de embellishments. De sterren zijn gemaakt met een stans van Nellie Snellen en de overige embellishments zijn gemaakt met stansen van Crealies. Het designpapier is uit een paperpad van Basic Grey - Granola. Om in de cowboystijl te blijven heb ik een stuk touw gebruikt als lasso. De tekst heb ik met een lettertang gemaakt.

Hop ff naar het Kleuren met Potlodenblog om te zien wat mijn collegaatjes van het vernieuwde team 1 gemaakt hebben en doe deze maand gezellig mee!

Gezellig dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor het achterlaten van een reactie.... ik lees ze (net als zovelen) met heel veel plezier.
Allemaal een hele fijne zondag gewenst en graag tot een volgende keer!
xxAngela

11 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooi kaartje Angela!
    Het stempeltje is super leuk.

    Voor jullie een fijne zondag.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje zeg! Gezellig dat je deze mee laat doen bij Creaine Challenges. succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke stoere kaart Angela. Daar ga je weer iemand heel erg blij mee maken. Dat touw is heel leuk erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Angela! Daar zal de ontvanger vast heel blij mee zijn!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,
    leuke kaart heb je gemaakt voor dat jongetje, gave digi en de sterren met het touw maken het lekker stoer..
    groetjes,
    Ans
    p.s. mijn oudste dochter was vanavond bij ons en ook zij wist het nog precies, hele stukken tekst kon ze opzeggen..leuk dat al die herinneringen dan weer boven komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,
    leuke kaart heb je gemaakt voor dat jongetje, gave digi en de sterren met het touw maken het lekker stoer..
    groetjes,
    Ans
    p.s. mijn oudste dochter was vanavond bij ons en ook zij wist het nog precies, hele stukken tekst kon ze opzeggen..leuk dat al die herinneringen dan weer boven komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en ook wel grappige kaart, daarmee tover je vast een glimlach op zijn gezicht! De lasso maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi stoer kaartje heb je gemaakt, wat een stoer mannetje staat daar in het midden te pronken,bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines challenges.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela