Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 27 juni 2015

Knuffelbeertjes...

Goede morgen allemaal...
vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gisteren op het Craftlinersblog gepost heb.
Ik blijf het leuke stempels vinden.... dus dit keer weer een kaart met de beertjes van ScrapBerry's.


Voor de verandering heb ik een keer een rechthoekige kaart gemaakt.
Ik ben uitgegaan van de afmetingen van de Tattered Lace stans (geschulpt frame). Ik heb het frame gestanst uit een paperpad van Authentique en daar heb ik in een bijpassende kleur cardstock bij gezocht. Uit hetzelfde cardstock heb ik het roosjes frame (onderdeel van dezelfde stans als het frame) gestanst en op het frame geplakt met behulp van "Stick It". Het frame heb ik met foamtape van JeJe (2mm dik) op het blauwe cardstock geplakt. Vervolgens het geheel op wit cardstock gemat.
Op onderstaande foto kun je zien wat een leuk effect het foamtape geeft.


Zoals gezegd zijn de schattige beertjes van ScrapBerry's en deze heb ik ingekleurd met Faber Castel kleurpotloden. Daarna heb ik de beertjes uitgeknipt en met 3D foamblokjes op de kaart geplakt.
De kaart heb ik verder afgewerkt met witte bloemetjes en swirls. Dit is een stans van Tattered Lace en deze heb ik 'verknipt'  en in de hoeken en in het midden op de kaart geplakt. Hiervoor het ik 3D kit van Aurelie gebruikt. Voor bloemetjes vind ik 3D kit erg prettig om mee te werken, omdat je wat meer diepteverschil in de verschillende bloemetjes en/of blaadjes kunt creëren door het harder of minder hard aan te drukken.
Als laatste heb ik op de diverse bloemetjes rode plakparels van ScrapBerry's geplakt.

Hier nog even de gebruikte materialen op een rijtje:
#ScrapBerry's Set of Clear Stamps - My Little Bear to Wonderful Couple (SCB071202b)
#FaberCastell Polychromos kleurpotloden (FC-110011)
#Authentique Playful (PLA011)
#Tattered Lace Haddon Scallop Rectangle (ACD361)
#Tattered Lace Summer Meadow (D280)
#ScrapBerry's Adhesive Pearls Vintage Circus 1 (SCB25002031)
#Stick It Adhesive Handy (SK-155)
#JeJe Produkt 3D Foam 5x5x2mm (3.3100)
#JeJe Produkt Foam Tape 2mm (3.3000)
#Aurelie High Quality 3D kit (AUGL1003)



Heel erg bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en graag tot een volgend blogbericht.
Een heel fijn weekeinde gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Such a cute pretty card Angela. Lovely colours and layout. Hope you are all well.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Zeker een leuke stempel, mooie kaart ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat iets verhoogd plakken geeft zeker een heel leuk effect. Erg mooi en lief kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Angela
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn inderdaad schattig!! Lief kaartje!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bereleuke kaart met een lief stempeltje en heel mooi ingekleurd.
    Leuk om hier en daar eens een rechthoekige kaart tegen te komen. Bij ons in België zijn deze de goedkoopste om te verzenden. De vierkante kaarten kosten het dubbel, dus wij moeten regelmatig een rechthoekige kaart maken of we betalen ons blauw aan verzending.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela